ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tulip Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een aanrader! Het ontbijt is heerlijk en de locatie is perfect als je van winkelen houdt, met allerlei leuke winkels om de hoek. Bovendien is het station en het Sparrenburg-kasteel allemaal op loopafstand. Voor slechts 18 euro kun je drie dagen lang je auto veilig parkeren in de parkeergarage. Een geweldige deal die we via Kras hebben geboekt!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In de hotelkamer was helaas geen airconditioning aanwezig en het ontbijtbuffet liet aanzienlijk te wensen over. Het restaurant en de bar waren gesloten, waardoor er geen enkele mogelijkheid was om iets te verkrijgen. Dit werd gerechtvaardigd door verwijzing naar Corona maatregelen, hoewel andere eetgelegenheden in de buurt gewoon open waren. Daarnaast gaf het verwaarloosde terras en de buitenkant van het hotel geen prettige indruk. Kortom, ik zou dit hotel aanraden te vermijden. Als er geen service geboden kan worden, is het beter om de deuren gesloten te houden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is perfect, midden in het centrum en gemakkelijk bereikbaar. Parkeren kan een uitdaging zijn en is aan de prijzige kant. Wij boekten de budgetkamer via een speciale aanbieding, maar de reguliere prijs is echt te hoog voor wat je krijgt. De kamer is eenvoudig ingericht met een hard bed, kleine badkamer en basisvoorzieningen zoals een tv en koelkast. De service is over het algemeen goed, met een lekker ontbijt. Wel viel op dat de kamer op sommige plekken wat schoner had gekund.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van dit hotel is werkelijk fantastisch, midden in het bruisende centrum. Helaas biedt het hotel geen opties voor een eenvoudig glas water of koffie. Bovendien bleken het restaurant, de bar en de bierstube al een half jaar gesloten te zijn, iets wat niet duidelijk vermeld stond bij het boeken. Dit is een gemiste kans, los van eventuele coronamaatregelen. Gelukkig vonden we in de buurt een zeer gastvrij restaurant waar we zelfs 's avonds nog terechtkonden om gezellig een kaartspel te spelen, iets wat in het hotel niet mogelijk was. Hoewel het ontbijt prima was, kwamen we pas op de laatste dag erachter dat we ook yoghurt met fruit konden bestellen. Waarom stond dit niet op een lijst aangegeven? Daarnaast waren de kussens in de kamer erg dun en klein, maar nadat we dit meldden, konden we gelukkig een extra kussen krijgen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn verblijf in het Golden Tulip hotel tussen 6 en 7 februari 2022, heb ik enkele teleurstellende ontdekkingen gedaan. De hygiëne liet te wensen over, met een vieze douche, stof achter het bureau en zelfs een gat in de muur op de gang. De badkuip zat vol haren en er was schimmel in de hoeken te vinden. Zelfs onder mijn bed trof ik een verpakking brood aan, wat de algehele staat van de kamer niet ten goede kwam. Hoewel het personeel vriendelijk was, mag de schoonmaak en onderhoud van het hotel zeker verbeterd worden. In vergelijking met andere hotels die ik heb bezocht, was de staat van deze accommodatie simpelweg onacceptabel. Ik zou niet aanraden om hier te verblijven, tenzij er serieuze verbeteringen worden doorgevoerd.



© 2007-2025 ReisChecker.nl