ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Express By Holiday Inn Troisdorf

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op dit moment verblijf ik in het hotel en ik ben onder de indruk van de schone en fraaie kamers die het biedt. De klantenservice is buitengewoon en het vriendelijke personeel spreekt ook Engels. De ligging van het hotel is uitmuntend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers waren oké, maar een beetje aan de kleine kant, vooral de badkamer. Gelukkig lukte het wel om er met z'n vieren in te verblijven. De slaapbank had een te smal dekbed voor twee personen, wat we pas de tweede nacht opmerkten. Gelukkig konden we makkelijk een extra dekbed krijgen toen we erom vroegen. Het ontbijt was prima met een goede variatie aan keuzes. We genoten van een heerlijke maaltijd aan de overkant bij ASH.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect voor een tussenstop. De kamers zijn keurig en fris, met heerlijk comfortabele bedden. De badkamer is ook prima in orde en schoon! Het enige minpuntje zijn de parkeerkosten, vooral omdat de slagboom gewoon omhoog gaat :-). Gelukkig is er een Tesla oplaadpunt op slechts 300 meter afstand van het hotel, wat geweldig is voor de elektrische rijders onder ons.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Vooraf aangegeven dat ik een glutenvrij ontbijt nodig had, waarop twee keer werd bevestigd dat dit geen probleem zou zijn. Helaas werd er uiteindelijk niets geregeld en kon ik daardoor niet ontbijten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas waren er wat technische problemen tijdens ons verblijf: de lift was buiten werking en de airconditioning op de kamer werkte niet goed. Ondanks dat we wel gratis konden parkeren vanwege de lift, kregen we geen compensatie voor de airconditioning. Het leek erop alsof de medewerker de situatie normaal vond vanwege de buitentemperatuur, maar wij vonden het toch wel jammer. Er was een update waarin werd benadrukt dat de kwaliteitseisen niet werden nageleefd en dat de verantwoordelijkheid bij het hotel lag om alles goed te laten verlopen. Hopelijk kunnen ze hier snel verbetering in brengen en niet alleen maar loze woorden gebruiken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl