ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Central Am Dom

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf in de familiekamer op de derde verdieping was een ruime en moderne ervaring. Het was geschikt voor 4 personen en bood veel comfort, met twee verdiepingen en alle benodigde voorzieningen. Het hotel staat honden toe, maar heeft helaas geen lift. Het inchecken is vanaf 14:00 uur, maar gelukkig is er een handige ruimte waar je tijdelijk je bagage kunt achterlaten. De locatie is fantastisch, met de Dom op slechts 30 seconden loopafstand. Voor gezinnen is dit hotel zeker een aanrader gezien de prijs-kwaliteitverhouding.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef in een keurig ingerichte kamer in het hart van de stad, waar ik genoot van een smakelijk ontbijt. Het enige minpuntje was dat er geen airconditioning aanwezig was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een nachtmerrie-achtige ervaring in een oud en vervallen hotel met een onverschillige en onbeschofte houding van het personeel. Ze maken misbruik van extra kosten en hanteren prijzen die niet in verhouding staan tot wat je ervoor terugkrijgt. Het ontbijt is bijvoorbeeld belachelijk duur voor slechts een eenvoudig broodje, koffie en een te hard gekookt ei. Daar bovenop word je ook nog eens gepropt in een eenpersoonskamer met z'n tweeën, voor een exorbitante prijs van 391€. Wanneer je hier iets van zegt, wordt er nauwelijks naar je geluisterd. Dit alles terwijl het hele hotel afgeladen vol zit vanwege de kerstmarkt in Keulen. Schandalig!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een heerlijke locatie voor een weekendje weg. De kamers zijn wat aan de knusse kant, maar de bedden zijn van goede kwaliteit en dat is uiteindelijk waar het om draait: een goede nachtrust.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd dit hotel ten alle tijden! Na betaling ontvingen we de sleutel van onze kamer, maar bij het betreden van de kamer werden we geconfronteerd met ernstige hygiëneproblemen. Na een confrontatie met het onbeschofte en arrogante personeel bij de receptie, hebben we ons geld teruggevraagd, maar dit werd ons geweigerd. De eigenaar, die de volgende dag aanwezig zou zijn, bleek nog erger te zijn en heeft ons zonder pardon op straat gezet zonder enige compensatie. Uiteindelijk hebben we de politie ingeschakeld en is de zaak nu in handen van onze advocaat.



© 2007-2025 ReisChecker.nl