ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Four Points Central

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een verblijf in het Sheraton is altijd een genot. Het personeel is gastvrij en zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. De kamers bieden een oase van rust en comfort. De spa en het zwembad zijn absoluut fantastisch; heerlijk ontspannen in het rustige zwembad met je kleintjes is een waar genot. En laten we het adembenemende uitzicht niet vergeten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect gelegen en gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Het personeel is gastvrij en behulpzaam. We verbleven hier tijdens ons bezoek aan een wedstrijd van Bayern München en genoten van het prachtige uitzicht, waarbij we zelfs de Allianz Arena in de verte konden zien. De kamer was comfortabel met een goede badkamer en standaard voorzieningen. Het ontbijt was voldoende, maar niet bijzonder. Er was gratis WiFi beschikbaar in zowel de kamer als in de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gunstig gelegen naast een metrostation, dit hotel heeft een geweldige ligging voor wie buiten het drukke centrum wil verblijven. Voor een parkeertarief van 20 euro per dag kun je gebruik maken van de parkeergarage. Momenteel ondergaat het hotel een upgrade, wat zeker nodig is gezien onze teleurstellende ervaring. De kamers zijn verouderd, met kapotte voorzieningen zoals de televisie en balkondeur. Gelukkig was het restaurant prima en het receptiepersoneel vriendelijk. Na het uiten van onze klacht over de kamer, verzekerde de manager ons dat alle kamers aan het einde van 2018 zouden zijn opgewaardeerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is gevestigd in een uniek gebouw en biedt een fijne ervaring. Het ontvangstpersoneel is erg gastvrij en de kamers zijn schoon en ruim. Vanwege de coronamaatregelen wordt het ontbijt niet in buffetvorm geserveerd, maar direct aan tafel gebracht. Helaas leek het personeel hier niet helemaal op voorbereid te zijn, met als gevolg dat ik de eerste ochtend een stevige wachttijd van een half uur had voordat mijn ontbijt werd geserveerd. Gelukkig verbeterde dit op de tweede dag, maar nog steeds moest ik geduldig wachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een beetje over zijn hoogtepunt heen. De kamers ogen gedateerd, met veel TV-lampjes en een airconditioning die nauwelijks werkt en moeilijk in te stellen is. In de badkamer ontbreekt airconditioning en de ventilator is kapot. Het balkon lijkt bijna van de gevel te vallen. Voor €170 per nacht zonder ontbijt is dit natuurlijk veel te prijzig.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl