ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Munich Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Normaal gesproken ben ik tevreden over het Hilton, maar deze keer was het een teleurstellende ervaring. De parkeerkosten van 28 euro per dag, zelfs voor gasten, vond ik buitensporig. Daarnaast was het frustrerend dat je de bar niet mocht betreden zonder lid te zijn van de Hilton Club, en de prijs van €9,50 voor een glas wijn was absurd. Bovendien moesten we €10 per persoon per dag betalen voor wifi. Ik had meer luxe verwacht en dit was echt een domper.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut een aanrader! Het sapje bij het ontbijt was verrukkelijk en de executive lounge biedt een prima optie voor het avondeten. Ondanks dat ik gehoopt had op een prachtig bergzicht, kon ik daar helaas niet van genieten. Desondanks was het personeel ontzettend gastvrij en was alles tot in de puntjes verzorgd. Het opladen van de auto bij de twee laadstations was wat ingewikkeld, aangezien slechts één geschikt was voor Tesla en de andere voor hybride auto's (ook van Tesla), en deze zich aan de linkerkant bevonden. Dit was echter kosteloos, terwijl normaal gesproken 28€ voor de parkeergarage in rekening wordt gebracht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Is dit echt het Hilton??! De ervaring in dit hotel is tot nu toe verre van wat ik gewend ben. De kamers worden niet standaard schoongemaakt en de parkeerkosten zijn buitensporig hoog. Bovendien ligt de locatie niet ideaal en zijn de prijzen in de bar buiten exorbitant. Daarnaast ontbreekt het aan simpele voorzieningen zoals flessen water en fatsoenlijke koffiezetapparaten op de kamer. Het balkon is ruim maar kaal en de badkamer is gedateerd. De wifi is slecht en tegen extra kosten kan je gebruik maken van een trage verbinding in de lobby. De lobby zelf oogt niet chic met een vreemde kleding- en marktwinkel. Het ontbijt buiten liet ook te wensen over, met nog vuile glazen van de avond ervoor. Al met al, een teleurstellende ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De waar voor je geld is teleurstellend bij dit hotel. Het ontbijt zorgt voor lange wachtrijen en chaos, en zelfs als je eindelijk kunt zitten, moet je weer in de rij staan voor koffie. Het personeel lijkt niet goed voorbereid en het eten is onopvallend. Het is ook frustrerend dat je geen croissantjes mag meenemen voor de kinderen. Het was onaangenaam. Toen we vroegen of we het ontbijt voor de volgende dag konden annuleren vanwege de drukte, kon dat niet omdat het al was geboekt. De argumenten over drukte en weekenden waren niet overtuigend. Ook mochten we ons mislukte ontbijt niet ruilen voor elders. Zelfs de kinderen wilden liever buiten het hotel ontbijten. Er was een lange wachttijd voor de lift, die duidelijk onvoldoende was voor een vol hotel. Het bijbetalen voor wifi was irritant. Daarnaast waren de kamers schoongemaakt, maar helaas roken ze naar zweet. De lobby was mooi, maar de kamers waren niet bijzonder. Sommige medewerkers waren vriendelijk, zoals de conciërge en het personeel bij de receptie. Dankzij hen hebben we toch nog positieve herinneringen aan dit tegenvallende Hilton hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring bij het Hilton Munich Park was een teleurstelling van formaat. Bij aankomst konden we pas om 16:00 uur in de kamer, terwijl we al om 10:30 uur bij het hotel waren. De kamer was koud en de airco kapot. De schuifdeur naar het balkon sloot niet goed en de douche was ijskoud. Na een half uur wachten kwam er iemand om de problemen te verhelpen, maar de oplossingen waren niet ideaal. Het personeel bij de receptie was onaangenaam en bot. 's Avonds vroegen we om extra dekens vanwege de kou. Het ontbijt was prima, maar opnieuw geen warm water om te douchen. Na veel gedoe kregen we een nieuwe kamer aangeboden, die ook niet in orde was. De roomservice vergat een van onze hoofdgerechten. Bij het uitchecken werd het eten van de rekening gehaald vanwege alle problemen, maar dit maakte ons verblijf niet minder teleurstellend. Voor een hotel met vier sterren mag je meer verwachten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl