ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Intercity

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van dit hotel vlakbij het spoor zorgde voor een unieke ervaring, alsof de treinen door de kamer raasden. De service was uitstekend en de kamer was comfortabel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het voldeed niet aan mijn verwachtingen. De kamers waren klein en een beetje ouderwets. Het personeel was functioneel, maar miste vriendelijkheid en hulpvaardigheid.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het ontbijt was redelijk, maar het viel op dat het personeel niet proactief was met het bijvullen. Ze leken meer met elkaar te praten en vaak buiten te roken dan zich te bekommeren om de gasten. Het voelde alsof ze de aanwezigheid van gasten als storend beschouwden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel heeft een klassieke uitstraling. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. De bedden waren comfortabel, maar de kussens waren helaas te zacht en te laag. De airconditioning leek wel een eigen wil te hebben en schakelde zichzelf regelmatig uit. Het openen van het raam was geen optie vanwege het lawaai van het uitgaanspubliek. Het ontbijt was teleurstellend; weinig keuze en de schalen werden nauwelijks bijgevuld, wat zorgde voor een treurige aanblik. Bovendien werkte maar één koffiemachine niet naar behoren en het personeel leek niet goed om te kunnen gaan met de situatie. De medewerkers leken gestrest en sommigen spraken amper Engels. Dit stond in schril contrast met mijn positieve ervaring bij het Intercity Hotel in Berlijn waar ik eerder verbleef.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel liet echt te wensen over. Ik had van tevoren specifiek gevraagd om een kamer met uitzicht op de treinen en dit was bevestigd via e-mail. Bij aankomst bleek echter dat de airconditioning niet werkte en het was 30 graden buiten. Toen ik hierover klaagde, vertelde het personeel me dat ze bezig waren met het installeren van een nieuwe airco op de derde verdieping, waardoor de airco in mijn kamer niet functioneerde. Ik vond het erg teleurstellend dat ze me dit niet hadden verteld tijdens het inchecken of een compensatie hadden aangeboden, vooral omdat het zo warm was. Toen ik vroeg om een andere kamer met airconditioning, kreeg ik te horen dat die er niet waren en kreeg ik uiteindelijk een kleine kamer op de tweede verdieping, met airco maar zonder het gewenste uitzicht op de treinen waarvoor ik dit hotel speciaal had uitgekozen. Al met al een zeer teleurstellende ervaring.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl