ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Achat /bretten

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer liet te wensen over op gebied van netheid. Bij het melden hiervan, was de reactie van het personeel teleurstellend oppervlakkig. Bovendien wordt de rust verstoord door geluiden uit de gang, aangrenzende kamers en het verkeer buiten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was netjes en comfortabel, maar helaas lukte het niet om tv te kijken vanwege problemen met de kanalen. Daarnaast was het parkeren in de naastgelegen parkeergarage een flinke extra kostenpost van 24 euro per 24 uur of betalen per uur, waardoor de oorspronkelijk voordelige overnachting ineens een stuk duurder uitviel. Een onaangename verrassing.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons verblijf in januari in dit hotel, viel het meteen op dat het in de lobby erg warm was. Toen we de kamer binnenkwamen, was het nog warmer. Het lukte niet om de grote ramen te openen vanwege beschadigde hendels, waardoor we genoegen moesten nemen met twee kleine raampjes die nauwelijks verkoeling brachten. Om toch wat frisse lucht binnen te krijgen, moesten we de deur en ramen openzetten. Opvallend genoeg troffen we in de badkamer een sticker aan met de tekst 'schakel de kachel op tijd uit en dans om warm te worden', terwijl we als gasten de kachel niet konden bedienen en de airconditioning nauwelijks werkte. Het was zo benauwd dat ik uit nieuwsgierigheid de temperatuur in de kamer heb gemeten met mijn telefoon. Het was maar liefst 28 graden in de kamer en 32 graden in de lobby, wat warmer was dan in sommige verzorgingstehuizen. Na aandringen bij het personeel kreeg ik eindelijk een hendel om de ramen te openen, maar het lawaai van de tram maakte slapen onmogelijk. Uiteindelijk verliet ik het hotel met keelpijn en een verkoudheid vanwege het grote temperatuurverschil tussen binnen en buiten. Het was ook frustrerend dat we herhaaldelijk moesten bellen voor handdoeken en andere benodigdheden. Al met al was dit zeker geen positieve ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is over het algemeen goed, alleen kan het wat lastig zijn dat er extra kosten zijn voor parkeren (22,50). Het echte minpunt is echter het geluid van trams die regelmatig het kruispunt passeren. Dit zorgt voor constante herrie vanwege de wissels. Als je dit wilt vermijden, is het slim om een kamer aan de achterkant te vragen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Momenteel verblijf ik in dit hotel voor zaken doeleinden. De vloerbedekking is helaas niet al te fris en de gang doet me denken aan dekens gemaakt van gerecycled materiaal. Gelukkig ben ik blij dat ik slippers bij me heb. Toen ik bij de receptie vroeg of er een minibar aanwezig was, bleek er slechts een kapot koelkastje te zijn met een lauwwarme fles water erin. Helaas was er geen roomservice beschikbaar om iets verfrissends te bestellen voor op de kamer. Het is teleurstellend om dit alles te constateren, zeker gezien de prijs - dit is absoluut een van de slechtste prijs-kwaliteitverhoudingen die ik ooit heb ervaren in Duitse hotels. Na mijn klacht bij de receptie heeft het hotel gelukkig 50% van de kosten terugbetaald.



© 2007-2025 ReisChecker.nl