ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Imperator

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring was mijn verblijf in L'Imperator! Na een nachtmerrieachtige Airbnb te hebben geboekt, belde ik het hotel in nood en vroeg om een vroege check-in. Gelukkig stemden ze ermee in. Het hotel is werkelijk prachtig; het oude gedeelte met de betoverende trap en de mooie ontvangsthal stralen een unieke charme uit. Ik was vooral gecharmeerd door de elegante lift. De kamers zijn ruim, goed ingericht en de spa biedt echt ontspanning met zowel een binnen- als buitenzwembad. Zowel de roomservice als het eten in het restaurant tijdens ontbijt en lunch waren snel en buitengewoon smakelijk. Echter, het ware hoogtepunt van mijn verblijf was het personeel: altijd attent en niets was te veel moeite. Dankzij Maison Albar eindigde mijn reis niet in een ramp. Ik raad dit hotel van harte aan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het terras heeft een fantastische ambiance en de gerechten zijn verrukkelijk. De medewerkers zijn ontzettend kundig en gastvrij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Niet aan te raden Wat een teleurstelling !!! Het ontvangstpersoneel was hooghartig en leek onervaren, de kamers waren belachelijk klein en niet op tijd beschikbaar voor de prijs die je betaalt. Het personeel in de brasserie daarentegen was uiterst vriendelijk en attent. Wij zullen hier absoluut niet meer terugkomen, wat een teleurstelling !!!!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een charmant hotel met een nostalgische sfeer. Het attente personeel staat klaar om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze dragen je bagage naar je kamer en parkeren zelfs je auto voor je. Het ontbijt laat niets te wensen over en bij de receptie zijn ze bereid om in alles te ondersteunen. De locatie is ideaal gelegen. Wel zou een opknapbeurt voor het gebouw geen overbodige luxe zijn, met behoud van de unieke historische uitstraling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het verhaal van het ontbijt verdient een speciale vermelding, aangezien het totaalplaatje ervan los staat van de rest van het hotel. Na het betalen van €29 voor een ontbijt, merk je dat de bediening een tikkeltje chaotisch is. Ze staan wel open voor allerlei verzoeken, maar het kan een eeuwigheid duren voordat je krijgt wat je vraagt - als het überhaupt aan tafel verschijnt. Indien je te vaak om dingen vraagt, lijken ze plotseling uit het niets verdwenen te zijn. Het woord "sorry" lijkt een standaarduitdrukking te worden telkens wanneer je ze aanspreekt, met als voorbeeld verlopen yoghurt. Het brood is meer als steen dan als brood, het zout en peper zitten in een klein bakje zonder lepel - wat betekent dat je het met je handen moet pakken. Ook laten ze de vuile bordjes en kommetjes gewoon staan en lijkt het personeel nogal vergeetachtig. Kort samengevat: een verschrikkelijk ontbijt en bediening, een regelrechte 0/10. Wat het hotel zelf betreft... De eerste indruk is veelbelovend, maar na verloop van tijd begint de glans toch wat te vervagen. Het valt op dat er met twee maten en gewichten wordt gemeten als het aankomt op gelijke kamers die hetzelfde bedrag kosten. Zo krijgt de ene kamer wel vers fruit, terwijl de andere het moet stellen zonder. Ook wordt koffie en water bijgevuld in de ene kamer, terwijl dat in de andere kamer niet gebeurt. Wij zullen zeker niet meer terugkomen en adviseren anderen om hun geld elders te besteden. Het hotel neemt wel de verantwoordelijkheid door klachten serieus te nemen en werk te maken van een passende vergoeding.



© 2007-2025 ReisChecker.nl