ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Boscolo Grand

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Genieten van weelde en comfort, alleen zou een vlottere bediening een pluspunt zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastische ligging, uitstekende voorzieningen en een heerlijk ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een geweldige locatie, perfect om zo de stad in te kunnen wandelen! De entree is prachtig, het personeel is enorm vriendelijk, en de lounge en kamers zijn erg comfortabel. De spa was een heerlijke toevoeging aan ons verblijf! Gelukkig was er om de hoek een plek waar we fietsen konden huren, wat erg handig was. Helaas miste het hotel een gezellige bar om 's avonds nog van een drankje te genieten, en het ontbijt voor €29,00 viel een beetje tegen qua opties. Desondanks hebben we een prettig verblijf gehad, maar zullen we in de toekomst waarschijnlijk ergens anders ontbijten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring! Alles was tot in de puntjes verzorgd en prachtig. Het personeel van de housekeeping was ontzettend vriendelijk en zorgzaam, ze zorgden ervoor dat alles continu werd aangevuld, inclusief water en snacks. Zelfs het receptiepersoneel was uiterst beleefd en behulpzaam. Het enige minpuntje was dat de parkeerkosten vrij hoog waren, namelijk 40 euro per dag, maar ze bieden gelukkig wel valet-service aan. Kamer 316 behoorde toe aan de heer en mevrouw Buzing. Wat de service betreft, die was werkelijk ongeëvenaard. Als je iets nodig had, brachten ze het persoonlijk naar je kamer. Mijn advies is om minimaal 2 nachten te boeken om optimaal te kunnen genieten van de luxe, vooral met faciliteiten zoals de sauna. Kortom, een absolute aanrader voor een luxueus verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Op de website leek het hotel prachtig en vol beloftes, maar in werkelijkheid viel dit enorm tegen. Het leek wel alsof ze totaal geen belang hechtten aan hun gasten, aangezien ze zich nabij een populaire locatie bevonden en daarom dachten dat mensen toch wel zouden blijven komen. Bij aankomst hebben we meteen onze klachten gemeld, zowel persoonlijk als via e-mail, maar kregen geen reactie. We hadden problemen met zowel de afvoer van de douche als het toilet. Na twee meldingen kregen we nog steeds geen enkele reactie. In de douche stonden onze voeten constant in een plas water en het toilet bleef maar doorlopen. Bovendien ontbrak de toplaag op de matras van de boxspring. Het ontbijt zou vers moeten zijn, maar toen bleek dat de "verse pancakes" uit plastic zakjes kwamen. In de kamer viel een transparante zekeringskast direct op, samen met een gat waar verlichting ontbrak. Dit is absoluut niet wat je verwacht van een 5-sterrenhotel. Tijdens ons verblijf vonden de treinaanslagen plaats, waardoor het haast onmogelijk was om ander vervoer te regelen. Andere 5-sterrenhotels zaten ook vol, anders waren we meteen vertrokken. Het feit dat ze ook niet om een review vroegen na ons verblijf bevestigt alleen maar dat klanttevredenheid niet hun prioriteit is.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl