ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Boscolo Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens onze vakantie verbleven mijn echtgenoot en ik drie nachten in dit prachtige hotel. Het was echt een geweldige ervaring! Het personeel was zo vriendelijk, gastvrij en attent, en de uitstraling van het hotel was echt schitterend. Het interieur was modern en elegant, met een glamoureuze uitstraling die doorliep tot in de hotelkamers. Bij aankomst, vier uur voor de inchecktijd, vroegen we alleen maar of we onze bagage konden achterlaten bij de receptie zodat we de omgeving konden verkennen. Tot onze verbazing vertelden ze ons dat onze kamer al gereed was en we meteen konden inchecken, en zelfs een upgrade hadden gekregen naar een executive kamer! De kamer was geweldig, met gratis water, cola, cola zero en snacks. Het uitzicht vanaf het Juliet-balkon was werkelijk adembenemend. De locatie van het hotel was perfect, op loopafstand van het strand en de oude stad, en vlak naast een gezellig winkelcentrum. Als we ooit weer naar Nice zouden komen, zouden we zeker hier verblijven. Het was een onvergetelijke ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn recente uitstapje naar het resort was over het algemeen prettig. Het personeel was vriendelijk en de spa was echt top. Toch kan het gedrag van één medewerker mijn hele ervaring verpesten. Op de dag van mijn vertrek had ik een onaangename ontmoeting met meneer Sulliman bij de receptie. Nadat ik terugkwam van het winkelen en de tijd uit het oog was verloren, vroeg ik hem beleefd of ik nog snel kon douchen voordat ik uitcheckte. Hij stelde voor om de spa te gebruiken, zonder te vermelden dat hier een extra kost van $100 aan verbonden was. Ik kreeg geen bewijs van deze toeslag, wat ik achteraf pas ontdekte. Dit gebrek aan transparantie en de onverwachte extra kost voelden misleidend aan, vooral omdat ik gewoon een betalende gast was die wilde vertrekken. Bij mijn vertrek viel ook de onbeleefdheid van het personeel op, dat geen groet bood of hulp aanbood bij het regelen van vervoer. Deze nonchalante houding, samen met de abrupte interactie met meneer Sulliman, maakte dat ik me als gast niet gewaardeerd voelde. Vooral na de hoeveelheid geld die ik heb gespendeerd tijdens mijn verblijf. Het is jammer dat zo'n kleine ervaring de hele ervaring heeft verpest van wat verder een aangename tijd was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons recente verblijf in dit hotel was fantastisch. De gastvrijheid van het personeel sprong er echt uit, ze waren zo warm en hartelijk. Wat het nog specialer maakte, was hoe attent ze waren naar onze viervoeter toe. Het hotel voorzag zonder aarzeling in een hondenvoerbak en hondenbed voor onze trouwe metgezel. Dit gebaar werd door ons zeer gewaardeerd. Zonder twijfel zullen we in de toekomst opnieuw voor dit hotel kiezen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een beoordeling van de accommodatie uit de jaren '80, gegeven met maximaal 5 sterren die op geen enkele manier overeenkomen met de luxe die je verwacht van een 5-sterrenhotel. Er zijn tal van minpunten die aandacht verdienen. De kamer bood uitzicht op een luidruchtige afzuigkap die de hele nacht doorzoemde, de roomservice was ondermaats (ze vergaten zelfs om handdoeken neer te leggen), het ontbijt had meer weg van een bed & breakfast, de prijzen waren exorbitant hoog en de service liet te wensen over. De SPA was buiten werking, en de parkeerservice kostte maar liefst € 40 per dag (en alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik ook nog een boete voor het parkeren van de auto op de stoep



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Sommige beoordelingen geven een nogal vertekend beeld van dit hotel. Als je beweert dat het geen vijfsterrenwaardige ervaring is, dan ben je ofwel heel kritisch of gewoon extreem verwend. Het hotel is werkelijk FANTASTISCH! Alles is tot in de kleinste details verzorgd. De kamers zijn prachtig, ruim, brandschoon en van alle gemakken voorzien, mede dankzij de uitstekende roomservice. De valet parking is handig en de medewerkers zijn echte professionals! Het ontbijt is een absolute aanrader; we hebben elke ochtend (gedurende 4 dagen) genoten van alle heerlijkheden, en vooral van de uitmuntende service van Mohamed en Mario. Het zwembad op het dak is zalig en het uitzicht adembenemend, vooral wanneer je daarbij een cocktail van de bar drinkt. Als je nog twijfelt over een verblijf hier, stop met twijfelen. Je ontsnapt hier echt even aan de dagelijkse sleur en wordt behandeld als royalty. Wij komen hier zeker terug met veel plezier!



© 2007-2025 ReisChecker.nl