ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De La Poste

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is werkelijk een pareltje, met een ideale ligging. De kamers zijn prachtig en het personeel doet er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Daarnaast hebben we deelgenomen aan de wijnavontuur activiteit. Een absolute aanrader! De gids was geweldig en super sympathiek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel voelde erg gedateerd aan. In plaats van moderne dekbedovertrekken, waren er nog steeds lakens en dekens. Dit voelde niet erg hygiënisch, vooral in deze tijden van corona. De badkamer en het toilet waren erg klein en de douche leek recht uit een oude tijdsperiode te komen. Het vasttapijt zat vol met vlekken en er was geen minibar beschikbaar. Toen we om 16.30 uur iets wilden bestellen in de bar, kregen we te horen dat dit het laatste was wat we konden bestellen, omdat de bar ging sluiten. Dit alles voor meer dan 200 euro voor slechts één nacht. Het is duidelijk dat we nooit meer terug zullen keren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werden we niet hartelijk ontvangen, en helaas bleek dit kenmerkend te zijn voor dit hotel, zelfs na meerdere overnachtingen en interactie met verschillende personeelsleden. Ondanks het reserveren van een luxe suite kregen we een verouderde slaapkamer toegewezen, zonder minibar. Geen enkele kamer in het hotel had een minibar beschikbaar, terwijl dit wel op de website werd geadverteerd. De mooie tuin die op de foto's te zien was en waar je zou kunnen genieten van het ontbijt, bleek een teleurstelling te zijn en diende eerder als opslagruimte. Dit resulteerde in ontbijten binnen of langs de drukke weg, wat als misleidende reclame ervaren werd. Er was geen echte bar aanwezig en ook geen barpersoneel. Als je een drankje wilde nuttigen in de lounge, moest je dit aan de receptie vragen en kwam iemand je helpen. Op basis van de foto's verdient dit hotel misschien 4 sterren, maar in werkelijkheid is een beoordeling van maximaal 3 sterren meer dan genoeg, en zelfs dat is nog vrijgevig gezegd. De prijzen van het hotel zijn ook op het niveau van een 4-sterren hotel, terwijl de ervaring dit niet waarmaakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Over het algemeen is dit een geweldige plek met een gastvrije sfeer, maar het voelt soms wat te rustig aan. Laten we wat dieper ingaan op de details. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de locatie is werkelijk perfect. Het feit dat er een garage beschikbaar is (ook al is deze niet goedkoop) is een groot pluspunt. Het enige minpunt lijkt te zijn dat er weleens te weinig personeel is, waardoor er soms iets mist (bijvoorbeeld bij het uitgebreide ontbijtbuffet waren er af en toe te weinig borden of raakten bepaalde producten tegen het einde van de ochtend op). Helaas kon het afgesloten buitenterras niet gebruikt worden, wellicht door een tekort aan personeel. De bar is erg gezellig en ruim opgezet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De medewerkers in dit hotel vallen helaas een beetje tegen, ondanks onze reservering bij aankomst was er toch wat gedoe voordat we konden dineren. De kamer is knus, maar niet ideaal voor mensen die wat zwaarder zijn, vooral de wc kan lastig zijn om in te manoeuvreren. Daarnaast moet je betalen voor parkeren op de binnenplaats, wat €14,00 per dag kost. Al met al, in vergelijking met andere 4-sterren hotels komt deze accommodatie wat minder goed uit de verf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl