ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Karat

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Bij mijn derde bezoek aan dit hotel werd ik opnieuw onder de indruk van de geweldige locatie - centraal gelegen in Alanya, op slechts 5 minuten van de zee en 3 minuten van de bruisende haven. Helaas lukte het deze keer niet om met dolfijnen te zwemmen via de reisleider, maar de hotelmanager heeft zich ingespannen en het toch voor elkaar gekregen. Het eten is weliswaar anders dan wat we in Nederland gewend zijn, dus het is slim om zo vroeg mogelijk aan te schuiven om de meeste keuzes te hebben. Voor wie trek heeft in iets vertrouwds, is er aan de overkant Bistro Floyd, een Nederlandse eetgelegenheid waar je lekkernijen zoals pannenkoeken, kaassoufflés, frikandellen speciaal en kroketten kunt krijgen. De kamers zijn keurig ingericht en worden dagelijks schoongemaakt door vriendelijke personeelsleden. Als je om een extra kussen of deken vraagt, is dat geen enkel probleem en wordt het meteen gebracht. Ook eventuele defecten, zoals een lekkende kraan of kapot lampje, worden snel verholpen. Het zwembad is niet al te groot (inclusief een peuterbad) en biedt in de loop van de dag wat schaduw, wat handig is voor degenen die snel verbranden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging10
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Wegens een stroomstoring moesten we halsoverkop naar een ander hotel in een afgelegen gebied! De uitleg van de manager voelde niet helemaal juist, dus zijn we dezelfde avond nog op onderzoek uit gegaan. Het verhaal over een doorgebrande kabel en het moeten openbreken van een muur leek verdacht veel op hetzelfde probleem van vorig jaar, volgens de manager klonk het alsof het een alledaagse situatie was. Toen we ontdekten dat de mensen die we zagen geen bouwvakkers waren zoals hij beweerde, maar gewoon gasten, viel het kwartje. Het bleek dat het hotel overboekt was en daarom moesten wij wijken, vlak voor onze terugkeer naar huis. We kwamen er later echter achter dat de manager zelf de stroom had uitgeschakeld om een tekort te simuleren. Dit is geen manier om met klanten om te gaan!!!!! NOOIT MEER DIT TELEURSTELLEND HOTEL! Het enige positieve was de netheid van de kamers en het vriendelijke personeel. Het hotel is TOTAAL NIET KLANTGERICHT!!!!! We hebben een klacht ingediend, de reisorganisatie heeft ook geklaagd en we gaan zelfs naar het reisbureau op deze zaak aan te kaarten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service3

Dit hotel is perfect gelegen voor wie wil genieten van de nabijheid van de zee en de haven, evenals het winkelgebied en de markt. Het eten is misschien niet de grootste trekpleister, maar het vriendelijke personeel maakt dat meer dan goed. Een aanrader voor wie op zoek is naar een plek om te verblijven zonder al te hoge verwachtingen te hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Het hotel bevindt zich aan de levendige doorgaande weg van Alanya, op loopafstand van zowel het strand als de haven. De nabijheid van de weg zorgt gelukkig niet voor al te veel geluidsoverlast. Helaas is de ligging van het zwembad niet ideaal, aangezien er slechts enkele uren per dag direct zonlicht op valt. Er waren enkele keren wat dingen kapot in onze kamer, maar deze werden gelukkig snel gerepareerd, meestal op dezelfde dag of de dag erna. Er loopt een jonge medewerker rond die graag gasten overhaalt om deel te nemen aan een Hamam ervaring. Als je hier geen interesse in hebt, is het het beste om dit meteen duidelijk te maken om te voorkomen dat hij je blijft achtervolgen tijdens je vakantie. Het eten in het hotel is niet van topkwaliteit en valt niet onder de categorie van culinaire hoogstandjes, maar gelukkig bevindt zich aan de overkant Bistro Floyd, een Nederlandse bistro waar je voor een goede prijs heerlijk kunt eten. De kamers worden dagelijks schoongemaakt, soms zelfs nadat je 's ochtends bent opgestaan. Dus als je per ongeluk nog in bed ligt, komen ze gewoon later op de dag nog een keer langs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs ben ik teruggekeerd van een fantastische vakantie in dit hotel. Ik was zeer te spreken over de kwaliteit en schoonheid van het verblijf. Het hotel biedt een prachtig uitzicht en heeft een perfecte ligging. Wat voor mijn partner en mij van groot belang is, is de vriendelijkheid en oprechtheid van het personeel, en dat was hier absoluut aanwezig. Hierdoor hadden we meteen een positief gevoel bij het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb al voor de vierde keer genoten van mijn verblijf in hotel Karat. Het personeel is altijd zo vriendelijk en attent, en de kamers zijn altijd brandschoon. Ik blijf maar terugkomen naar dit hotel, het is gewoon een plek waar ik steeds weer wil terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6

Deze plek is absoluut een aanrader! Gelegen in het hart van de stad, ruime kamers en uiterst gastvrije medewerkers. Het eten is heerlijk en er is een breed scala aan opties. De kamers en het hotel worden uitstekend onderhouden. Een echte aanwinst!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Deze accommodatie is een regelrechte nachtmerrie. Het eten is ronduit smerig en ik heb geen enkel stukje echt vlees kunnen ontdekken, alleen een twijfelachtige soort gehakt met voornamelijk soja. Het personeel is opdringerig en de eigenaar, die altijd kaal is, gaat echt te ver met zijn gedrag. Vanuit zijn kantoor bespiedt hij de hele dag vrouwen bij het zwembad. Ik zal hier absoluut nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is perfect voor de jonge vakantieganger, want binnen no time sta je midden in het bruisende centrum van Alanya. Het eten is prima, al moet je geen culinaire hoogstandjes verwachten. De kamers zijn ruim, voorzien van airconditioning en worden dagelijks schoongemaakt. Kortom, een fantastisch hotel voor een betaalbare prijs!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel in Alanya was een teleurstelling van de bovenste plank. Het gebouw was vervallen en de hygiëne liet te wensen over. Zelfs de tafelzeiltjes zaten vol vlekken en de tafelkleden werden niet eens regelmatig verschoond. De ramen waren zo smerig dat je er niet eens doorheen kon kijken. Buiten was er nergens een fatsoenlijke plek om te eten, en binnen was het ook geen pretje met de airco die uit moest vanwege open deuren. Hierdoor zweette iedereen zich een ongeluk tijdens het eten. En als je durfde te klagen, werd je door de receptioniste uitgelachen. Het eten was redelijk, maar er was weinig variatie en alles leek gerecycled te worden tot iets anders. Het zwembad lag 's middags in de schaduw en was ook niet bepaald schoon, gezien ik er zelfs een infectie heb opgelopen. Na drie dagen zijn we halsoverkop naar hotel Gold gebracht, samen met andere gasten die ook klaagden. Het personeel was norserig en sprak nauwelijks Engels. Mijn advies: vermijden!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl