ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Du Casino 9

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers voldeden niet aan de verwachtingen en hadden helaas wat geluidsoverlast. Er ontbrak een douchegordijn en de douchekop was niet helemaal in orde. Ook de roomservice kwam ongewenst binnenvallen, zelfs wanneer het 'niet storen' bordje op de deur hing. Het ontbijt was teleurstellend, dus het is aan te raden om elders te ontbijten. Het nabijgelegen treinstation zorgde voor trillingen en lawaai in de kamers. Ik zou aanraden om een ander hotel te zoeken, verder weg van het station.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit charmante hotel is een perfecte uitvalsbasis, omringd door alles wat je nodig hebt en met een personeel dat altijd voor je klaarstaat. Hoewel de kamers aan de kleine kant kunnen zijn, is dat geen probleem - je bent tenslotte niet in Parijs om de hele dag binnen te blijven! Na een goede nachtrust kun je eropuit trekken om de stad te verkennen, te winkelen, te genieten van de lokale gerechten en de sfeer van Parijs op te snuiven. Kortom, een geweldige ervaring en een hotel dat ik zeker zou aanbevelen voor een onvergetelijk verblijf! ♥️



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens onze recente week in Parijs hadden mijn echtgenoot en ik een onverwachtse wending toen onze Airbnb-verblijfplaats op het laatste moment werd geannuleerd, waardoor we zonder accommodatie zaten. Gelukkig stuitten we na onze vermoeiende vlucht op het treinstation van Saint-Lazare op een hotel op slechts 100 meter afstand. Hoewel we in eerste instantie van plan waren om slechts één nacht te blijven vanwege de gedateerde uitstraling van het hotel, besloten we vanwege de handige ligging nabij het treinstation, de metro en busroutes ons verblijf te verlengen. Hoewel het hotel functioneel was, leek de inrichting en meubilair uit een ander tijdperk te komen en was het gebouw gevoelig voor trillingen en lawaai van passerende treinen, wat eventueel storend kon zijn voor lichte slapers. De klantenservice bij de receptie liet echter te wensen over. We hadden te maken met onbeleefde en onprofessionele personeelsleden, waardoor twijfels ontstonden over hun geschiktheid voor de horeca. Bij het inchecken kregen we een familiekamer toegewezen, maar werden later geconfronteerd met een verwarrende situatie toen een andere receptionist ons dwong naar een kleinere kamer te verhuizen, ondanks eerdere afspraken en het dreigen met extra kosten. Dit veroorzaakte ongemak en spanning, en ondanks ons verzoek om met de hotelmanager te spreken, kregen we geen contactgegevens en werden we geconfronteerd met onbehulpzame medewerkers die allemaal claimden beslissingen te kunnen nemen. Hoewel de locatie van het hotel gunstig was, kon de verouderde staat van de faciliteiten en de teleurstellende klantenservice de algehele ervaring aanzienlijk verpesten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een bezoek aan dat hotel? Dat zou ik ten sterkste afraden. Bij aankomst word je amper geïnformeerd door de receptioniste, en tot je verbazing moet je naast de kamerprijs ook nog betalen voor een verblijfskaart waar je vooraf niet over werd ingelicht. En dan de kamer zelf... Versleten gordijnen, een oud tapijt, uitzicht op een lelijke binnenplaats en de ramen van andere gasten, een antieke haardroger die je liever vermijdt, een onhandig geplaatst toilet tussen de badkuip en de muur, slechts één stopcontact in de gehele kamer - waardoor je gedwongen bent om de tv los te koppelen als je je telefoon wilt opladen. Kortom, een frustrerende ervaring die je beter kunt vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik had misschien geluk, maar mijn ervaring was toch niet zo slecht. Mijn kamer was schoon, alleen werkte de airconditioning niet zo goed, of misschien zelfs helemaal niet. Het hotel trilde wanneer er een metro onderdoor reed, maar verder was alles prima in orde. Het ontbijt was ook goed. Als ik van tevoren de beoordelingen had gelezen, had ik waarschijnlijk niet geboekt. Maar al met al, was mijn verblijf naar tevredenheid.



© 2007-2025 ReisChecker.nl