ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Inn Nanterre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een frisse kamer met een heerlijk ligbad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel biedt knusse kamers met een charmante eenvoud en een heerlijk ontbijtbuffet om je dag goed te beginnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel was vriendelijk, maar het ontbijt was teleurstellend doordat een grote groep mensen er al flink van had genoten. Het restaurant leek net een rampgebied en er was iets misgegaan. Het avondeten daarentegen was wel lekker. De kamer was netjes, maar helaas was het grote licht kapot en werkte de kraan van de douche niet helemaal goed. Ook voelde het koud aan bij het raam. De parkeerplaats was vaak vol door bezoekers van een nabijgelegen evenementenhal. Gisteravond was er een luid feestje met muziek tot midden in de nacht. Al met al zou ik deze plek niet snel aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Niet onder de indruk. De eerste avond hadden we problemen met de airconditioning, en zelfs nadat we van kamer wisselden bleef het een tegenvaller. Communicatie met de receptie was lastig vanwege het gebrek aan Engels, dus waren we aangewezen op Google Translate. Het hotel bevindt zich naast een evenementenhal, wat betekent dat we tot laat in de avond moesten luisteren naar harde muziek. Het openzetten van een raam was geen optie vanwege de gebrekkige airco. Gedurende drie dagen werd onze kamer wel schoongemaakt, maar kregen we geen schone handdoeken. Elke avond werkten de kamerpasje niet, wat betekende dat we telkens terug moesten naar de receptie. De kamer zelf was duidelijk gedateerd. Volgende keer in Parijs gaan we zeker voor een ander hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor iedereen die overweegt om hier een kamer te boeken, is het misschien verstandiger om te kiezen voor het naburige l'Amandier hotel. Er zijn immers wat zaken voorgevallen die onze ervaring hier wat hebben verstoord. Bij aankomst leek alles prima in orde, maar toen het moment kwam om de waarborg te betalen, liep het al snel mis. Ondanks verschillende pogingen met diverse kaarten, weigerde de betaalterminal dienst. Dit zorgde voor een minder vriendelijke houding van de receptiedame, die uiteindelijk zelfs ronduit arrogant werd. Haar suggestie dat het aan onze bankrekeningen lag of aan ons krediet, terwijl daar niets mis mee was, schoot bij ons in het verkeerde keelgat. Onze voorstellen om op alternatieve wijze te betalen werden botweg afgewezen, waardoor we uiteindelijk zonder excuses of hulp aan ons lot werden overgelaten. Gelukkig vonden we bij l'Amandier een plek om te verblijven, zonder vooraf te reserveren, waar we vriendelijk werden ontvangen en geen enkel betaalprobleem ondervonden. De kamers waren van betere kwaliteit, de sfeer aangenamer en het personeel uiterst behulpzaam en vriendelijk. Al met al een verademing in vergelijking met onze ervaring hier.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl