ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Allegro

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De receptie is ontzettend gastvrij en de kamers zijn betaalbaar. De locatie is ideaal met een goede verbinding naar het stadscentrum, maar houd er rekening mee dat de parkeerkosten aan de hoge kant zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit charmante hotel ligt in het hart van Parijs, net binnen de ringweg. Hoewel het niet al te groot is, biedt het wel een handige parkeergarage met een autolift. De kamers zijn comfortabel en het personeel is uiterst gastvrij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een verblijf in een Best Western hotel is altijd aangenaam, met een ruime en keurig ingerichte kamer die ruimer is dan wat je in Parijs gewend bent. En hoewel de deuren wat opknapwerk kunnen gebruiken, oogt de accommodatie over het algemeen netjes. Het ontbijt is wat karig vergeleken met andere Best Western hotels. Helaas hing er een sterke geur van tabaksrook in onze kamer en ontbrak een minibar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De matras was behoorlijk stevig, de badkamer oogde wel opgeruimd maar er waren wat problemen met afbladderende verf en kitranden. De locatie was lastig te bereiken met de auto. Gelukkig was het ontbijt smakelijk en goed georganiseerd. Ik vond dat de prijs en wat je ervoor kreeg niet helemaal overeenkwamen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Reactie op beoordeling Hotel: Het lijkt erop dat er misverstanden zijn ontstaan in de communicatie. In eerste instantie hebben we per ongeluk de boeking geannuleerd, maar na contact met booking.com leek het logisch om een nieuwe boeking te maken met de belofte van terugbetaling voor de eerste boeking. Echter, tot op heden hebben we nog steeds dubbel betaald en wachten wij op minstens één terugbetaling. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om rechtstreeks contact met ons op te nemen om dit geschil op te lossen? Het e-mailadres is sannevanoosterhout@live.nl. Helaas zijn we tot op heden niet tot een oplossing gekomen, ondanks urenlang contact met de klantenservice van booking.com. In juli hebben we een overnachting geboekt bij Hotel Best Western Allegro Nation in Parijs, zonder annuleringsmogelijkheid. Na per ongeluk te hebben geannuleerd, gaven zij aan een nieuwe boeking te maken en de geannuleerde boeking terug te betalen. Ondanks begrip van meerdere medewerkers en inspanningen van booking.com, heeft het hotel nog geen restitutie uitgevoerd. Kortom, we hebben dubbel betaald voor dezelfde overnachting en hebben recht op minstens één terugbetaling. Helaas lijken zowel booking.com als Hotel Best Western Allegro Nation dit niet te begrijpen. Wees dus voorzichtig en let goed op voordat je via booking.com boekt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl