ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kyriad De Lac

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn erg compact, vooral de badkamer is behoorlijk krap. Desondanks zijn ze wel schoon en opgeruimd. De service is van goede kwaliteit en het personeel is uiterst vriendelijk...



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Deze plek is perfect als tussenstop voor reizigers die de drukte bij Bordeaux willen vermijden. Het is ideaal voor een vroege start van je reis. Hoewel de ligging op een industriegebied misschien minder sfeervol is, past dit wel bij de betaalbare prijs en het concept van een snelle tussenstop tijdens het reizen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

In april hadden we een familiekamer gereserveerd, maar bij aankomst bleek deze plotseling bezet te zijn. Hierdoor moesten we met onze twee jonge kinderen in twee aparte, kleine kamers slapen. Helaas waren de kamers niet alleen klein, maar roken ze ook onfris en leken ze niet goed schoongemaakt te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wauw, elk jaar maken we een tussenstop bij een Kyriad of een Première Classe op weg naar onze bestemming. Maar deze keer was veruit de slechtste ervaring tot nu toe. Het inchecken verliep al stroef, omdat we 2 kamers op dezelfde naam hadden geboekt en daarom moesten wachten op de receptionist. Eenmaal in de kamer, kwam er meteen een muffe geur op ons af. De andere kamer zat vol spinnenwebben, kruimels onder het bed en zelfs wat ongewenst haar in de badkamer. Gelukkig kregen we na controle een nieuwe kamer, die helaas een rioolgeur had door problemen met de leidingen. We moesten flink luchten en water laten lopen om het enigszins leefbaar te maken. Ondanks alle ongemakken probeerden we er het beste van te maken voor één nacht. De volgende ochtend stonden we om 7.30 uur klaar voor het ontbijt, maar tot onze verbazing was de ontbijtruimte gesloten. Na wat telefoontjes en gedoe wist de nachtwaker uiteindelijk het ontbijt klaar te maken, hoewel het nog een halfuur zou duren. Hij kon niemand bereiken die normaal verantwoordelijk was voor het ontbijt. Uiteindelijk konden we iets eten, al was het niet compleet. Bij het uitchecken werd beloofd dat het ontbijt gecompenseerd zou worden, dus ik ben benieuwd. Desondanks is dit hotel voor ons een absolute 'no-go' geworden na deze ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Het inchecken verliep niet soepel en uiteindelijk kregen we kamers helemaal aan de andere kant van het gebouw. De geur van riool hing in de lucht en de kamers leken niet schoongemaakt te zijn, met zelfs nog sinaasappelschillen van vorige gasten. De ruimte was klein en niet bepaald comfortabel. Het beloofde ontbijt om 6:30 uur was nergens te bekennen toen we er vroeg voor opstonden. Gelukkig heeft de nachtwaker ons uiteindelijk geholpen met een snel ontbijt, maar over het algemeen was dit niet de ervaring die we hadden gehoopt. Dit hotel zal geen plek zijn waar we nog eens terug zullen komen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl