ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Choiseul

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ontvangst aan de receptie was uiterst hartelijk en gastvrij. De gerechten waren van uitmuntende kwaliteit en hebben ons positief verrast. Helaas was er één minpuntje tijdens ons bezoek, namelijk de ervaring met Stéphane. Zijn houding was onprettig en zorgde voor een ongemakkelijke sfeer, wat onze ervaring helaas heeft verstoord.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We verbleven in een prachtig hotel dat deed denken aan een gezellig kasteel. Onze kamer bevond zich in het bijgebouw en had een eigen terras, wat echt een leuke toevoeging was. Het ontbijt in de ochtend was prima, hoewel de eetzaal en het uitzicht op de rivier de Loire tijdens het diner echt onvergetelijk waren. Aan het einde van de dag was het zwembad wat drukker, maar toch was het heerlijk om daar even te ontspannen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en zorgde voor een prettige sfeer in het hotel. Het centrum van Amboise en het kasteel liggen op slechts 5 minuten loopafstand, wat erg handig was. Al met al was het een geweldige ervaring om hier te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Zeer teleurgesteld! Ik heb van tevoren per e-mail (met tijdsscherm) gevraagd of mijn tweedaagse verblijf inclusief één of twee diners zou zijn. Het antwoord was: "2 diners, 2 ontbijten." Daaropvolgend heb ik betaald in overeenstemming met deze informatie. Bij aankomst werd echter medegedeeld dat er maar één diner inbegrepen was. Blijkbaar moest ik begrijpen dat het om "2 diners" voor één diner voor twee personen ging. Dus, als dit klopt, betekent dit dat voor twee nachten er dan "4 ontbijten" inbegrepen zouden zijn in plaats van de genoemde 2 in de e-mail? In plaats van toe te geven dat er een fout was gemaakt, werd deze op een enigszins neerbuigende manier afgedaan met een glimlach. Fouten maken is normaal, maar het is belangrijk om ze te erkennen en ervan te leren. De kamer die ons onverwachts werd toegewezen, kamer nummer 25, was slecht verlicht en had een oncomfortabele slaapbank, verre van wat je zou verwachten van een kamer met "gehandicaptenvoorzieningen". De volgende ochtend bracht ik hoofdzakelijk niezend door vanwege de overdaad aan stof of mijten in de kamer. Het enige lichtpuntje was het restaurant, dat ik al jaren bezoek. Het vriendelijke en ervaren personeel en het acceptabele eten maakten daar mijn verblijf enigszins goed. Er zijn gelukkig genoeg andere accommodaties in de stad of op Airbnb om uit te kiezen. Als je echt geen andere optie hebt, ga dan gewoon voor de simpele kamer zonder ontbijt (hoewel de keuze hier beperkt is).



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tegenvallend verblijf. Toen we vanuit de Pyreneeën naar ons hotel in Amboise reden, leek het de perfecte tussenstop. Maar helaas voldeed het niet aan onze verwachtingen. Bij aankomst waren we uitgeput en ontdekten we dat het zwembad gesloten was, ondanks het mooie weer. Het diner liet ook te wensen over, ondanks de geruchten over een voortreffelijke chef-kok. De krab smaakte alsof het uit de vriezer kwam en de witvis was te droog door te lang bakken en pasteinaakpuree was een vreemde combinatie. Het dessert was wel lekker, maar maakte niet genoeg indruk om het te onthouden. Het gebrek aan service op het zonnige terras met uitzicht op het gesloten zwembad droeg niet bij aan een fijne ervaring. Volgende keer proberen we een ander hotel in Amboise.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen door het lawaai van een motor in de koel/opslagruimte onder ons slaapkamerraam. De airco moest uit vanwege het lawaai dat het maakte. Toen ik de receptionist hierover aansprak, leek hij de klacht niet te herkennen. Het restaurant had een mooi uitzicht op de Loire, maar helaas werden we op de derde rij geplaatst en voelden we ons een beetje genegeerd door het personeel, dat vooral met elkaar bezig leek te zijn. Het eten was ook wisselend: het voorgerecht was grof, het tussengerecht smaakte goed maar was ook grof, de zwezerik van het hoofdgerecht was prima en de soufflé au grand marnier was erg lekker. Het ontbijtbuffet was echter een teleurstelling. Om 9.45 uur was bijna alles op: er was geen brood, weinig beleg en het roerei was compleet uitgedroogd. Gelukkig werd er wel actie ondernomen toen we een klacht indienden over het ontbijt. Het gebouw zelf had ook wat onderhoud nodig, een likje verf zou al veel verschil maken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl