ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Harmonie

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een betaalbaar hotel met uitstekende service. We hebben hier een nacht doorgebracht na 2 maanden van tevoren online te hebben geboekt. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Voordat we konden inchecken, mochten we onze bagage al kosteloos achterlaten zodat we de stad konden verkennen. Bij aankomst werden we aangenaam verrast met een gratis upgrade naar een ruime 3-persoonskamer op de begane grond, compleet met een comfortabele slaapbank. Het bed had een stevig en comfortabel matras en de badkamer was voorzien van luxe Rituals producten. De kamer was zeer schoon en goed onderhouden, hoewel er wat geluid van de aangrenzende kamer te horen was. We hadden de kamer voor een zeer redelijke prijs geboekt, wat voor ons een goede prijs/kwaliteitverhouding bood. Het hotel heeft ook een toilet bij de aangrenzende congresruimten, aan de rechterkant van de lobby. Het station en De Dom zijn beide binnen 10 minuten te bereiken vanaf het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van het hotel is geweldig! Ongeveer de helft van de kamers is vernieuwd, dus als je toevallig een kamer hebt tussen 500 en 800, verblijf je in een prachtige kamer. De overige kamers zijn nog niet gerenoveerd. Dit kan soms wat ongemakkelijk zijn, vooral wanneer er opeens water uit het plafond begint te druppelen zoals bij ons gebeurde. Ondanks dat er nog één andere kamer beschikbaar was, moesten we die accepteren vanwege de omstandigheden. Deze kamer had geen airconditioning, kluisje of raam dat open kon, en we misten zelfs de Rituals-producten waarvoor we hadden betaald. Het prijsverschil tussen de kamers was aanzienlijk. Hoewel we gebruik mochten maken van gratis parkeergelegenheid (ter waarde van 28 euro, hoewel de kosten voor het hotel minimaal zijn), bleef dit de enige vorm van compensatie volgens manager Michael. Dit was teleurstellend, gezien de prachtige locatie van het hotel. Het personeel was helaas niet erg behulpzaam en het communiceren met hen verliep moeizaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf in Classic Hotel Harmonie was fantastisch. De locatie is ideaal, op loopafstand van zowel de Dom van Keulen als het centrum. Onze kamer was comfortabel met heerlijke bedden en was keurig schoon. Hoewel we een klein minpuntje ontdekten in de vorm van een verdwaalde teennagel in de badkamer, was het verder prima in orde. Tijdens de renovatiewerkzaamheden verbleven we in een van de nieuwe kamers. Hoewel we hadden gevraagd om een badkuip, was dit helaas niet beschikbaar. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, met een ruime keuze aan broodjes, beleg, drankjes, fruit, eieren en worstjes. Parkeren is echter tegen extra kosten, namelijk 28 euro per keer. Ondanks deze kleine minpuntjes, kan ik dit hotel zeker aanbevelen voor een verblijf in Keulen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel was een positieve ervaring. De bedden sliepen heerlijk en het ontbijt was uitstekend. De badkamer was ook goed uitgerust, maar in de zolderkamer was het een beetje onhandig. Je moest namelijk in bad douchen en als je een stap opzij zette, was de kans groot dat je je hoofd stootte tegen het schuine dak.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het is onzeker of het personeel hier vrijwillig werkt of dat ze er zijn als onderdeel van een taakstraf. Het inchecken verliep nogal onhandig en niet bepaald hartelijk. Het hotel blijkt momenteel in verbouwing te zijn, maar er wordt geen duidelijke instructie gegeven over hoe je bij je kamer moet komen - je moet door een doolhof van gangen en verschillende liften. Mijn klacht over roken en luid praten buiten mijn slaapkamerraam leek niet serieus genomen te worden, waardoor ik zelf om een andere kamer moest vragen. Toen de airconditioning op hol sloeg, was er nergens een gebruiksaanwijzing te bekennen. Uiteindelijk moest ik via de receptie de airco op afstand laten uitzetten. Het ontbijt was erg prijzig voor wat je ervoor krijgt of voor wat er beschikbaar is. Ook het parkeren was prijzig (vanaf 12 uur al 28 euro!) en bij vertrek werd er niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest. Betalen en wegwezen, zonder enige vorm van feedback. Het is jammer om te zien dat een prachtig hotel aan de rand van de oude binnenstad zo'n teleurstellende ervaring biedt. Ik hoop oprecht dat het management iets doet met de talloze klachten die worden genoemd in de reviews.



© 2007-2025 ReisChecker.nl