ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Samen met mijn tiener verbleef ik voor een nacht in dit hotel voordat we naar huis vlogen. We kozen dit hotel omdat het heel dicht bij de luchthaven lag, wat ons stress bespaarde bij het nemen van een vroege ochtendtrein met bagage. Hoewel de kamer schoon en modern was, ervoeren we wel dat het te warm was, wat ons een beetje hinderde tijdens het slapen. Gelukkig was de roomservice snel en lekker, ondanks dat het wat aan de dure kant was en het telefoonsysteem niet goed werkte. Het ontbijt was prijzig, dus besloten we na de veiligheidscontrole op de luchthaven te eten. Ondanks de kamertemperatuur zouden we zeker weer in dit hotel verblijven tijdens onze volgende reis vanwege de handige locatie en goede service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een bijzondere ervaring. Het is verbazingwekkend om te zien dat een hotel op een luchthaven, zoals het Sheraton, niet in staat is om zijn klanten die vroeg aankomen voor een tussenstopvlucht te verwelkomen. Het is frustrerend dat ondanks beschikbaarheid van kamers, je na een vermoeiende 15 uur durende vlucht nog eens twee uur moet wachten voordat je kunt inchecken, zelfs als je pas om 16.00 uur vertrekt. Dit soort service is onacceptabel en laat veel te wensen over. Het lijkt erop dat er nog wat verbeterpunten zijn voor dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Perfect gelegen boven het treinstation en in het hart van CDG2. De kamers zijn niet alleen comfortabel, maar ook geluiddicht, wat zorgt voor een aangename nachtrust. De bedden zijn van hoge kwaliteit en het restaurant en de bar zijn beide uitstekend. Hoewel de prijs-kwaliteitverhouding nog wat verbeterd kan worden, was dit ons tweede verblijf in dit hotel en we zijn zeker van plan om nogmaals terug te keren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het was een genot om te verblijven in dit hotel op de luchthaven. De naadloze overgang van het treinstation naar de lobby van het hotel was een unieke ervaring. Het gemakkelijke toegangspunt zorgde voor een stressvrij begin van mijn reis. Ik heb genoten van een rustgevende nacht zodat ik energiek kon beginnen aan mijn vroege vlucht de volgende ochtend. De attente service tijdens het in- en uitchecken overtrof mijn verwachtingen en zorgde ervoor dat ik me welkom en verzorgd voelde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vanwege een vertraagde vlucht moest ik last minute een kamer boeken in Poelman, waardoor ik pas om 22:45 uur arriveerde. Het kostte even tijd om gewend te raken aan de zeer moderne technologieën van het hotel, en tegen de tijd dat ik wist waar ik aan toe was en waar ik nog eten kon vinden, was het al 23:45 uur. Helaas kon ik in Poelman alleen nog een salade krijgen, maar omdat ik geen voorschot had betaald, was dat niet mogelijk, tenzij ik een ingewikkeld proces zou doorlopen waarbij het eten naar mijn kamer zou worden gebracht. Ik besloot het op te geven en liep naar het Ibis hotel aan de overkant. Daar kreeg ik zonder enig probleem een hamburger met broodje en twee glazen witte wijn, en het smaakte heerlijk. Bravo voor het Ibis Hotel, Poelman Hotel kan de pot op.



© 2007-2025 ReisChecker.nl