ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Suites By Mdb

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Toen ik op weg was naar Japan en de volgende dag zou vertrekken, verbleef ik voor 1 nacht in dit hotel dicht bij de luchthaven. De kamer had een ligbad en de prijs was redelijk, dus ik vond het echt een goede deal. Parkeerkosten waren van toepassing en er waren geen eetgelegenheden in de buurt, dus aten we in het hotelrestaurant. Het dinerbuffet was echter niet erg uitgebreid gezien de prijs. Gelukkig was het ontbijtbuffet, dat in mijn plan was inbegrepen, erg lekker en bood veel keuzes.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fantastisch verblijf op een ideale locatie tussen vluchten in: de kamer was schoon en comfortabel, met een gratis shuttleservice naar de luchthaven die werd verzorgd door een vriendelijke chauffeur. Het was zelfs mogelijk om een stevige maaltijd te bestellen in het restaurant beneden en deze op de kamer te laten bezorgen. Alle informatie was duidelijk gecommuniceerd vooraf en tijdens het verblijf. Ik heb echt genoten en kon zorgeloos ontspannen tussen mijn vluchten door.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een absolute aanrader, ondanks dat de prijs aan de hoge kant is en de ramen in de kamers niet open konden. Dit zorgde helaas voor een beetje een benauwd gevoel en gebrek aan frisse lucht. Desondanks was de rest van de ervaring positief. Ik verbleef daar voor werkdoeleinden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wij hadden twee kamers geboekt voor ons verblijf. Een week van tevoren hadden we gebeld om te vragen of het mogelijk was dat een van de kamers eerder zou aankomen, wat geen enkel probleem leek te zijn. Na dit telefonisch te hebben besproken en bevestigd per e-mail, kwamen we aan bij het hotel om erachter te komen dat er slechts één kamer beschikbaar was voor vier personen, tegen een prijs van 1200 euro in plaats van de 980 euro voor twee kamers. Ondanks overleg met de receptionist die geen oplossing kon bieden en weigerde de manager te bellen vanwege Pasen, besloten we om een ander hotel te boeken met twee kamers. We moesten vervolgens een rekening van meer dan 200 euro betalen. We hebben vriendelijk gevraagd om op een passende wijze de extra kosten vergoed te krijgen, gezien de situatie waar we eigenlijk voor hadden gereserveerd en gecommuniceerd hadden via de telefoon en e-mail. We hebben echter nooit meer reactie ontvangen. Dit was een teleurstellende ervaring vanwege de slechte afhandeling en behandeling, die helaas nooit opgelost is. Erg jammer allemaal.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn prachtig en comfortabel, het ontbijt is heerlijk, maar er is helaas een issue met de douches die echt aangepakt moet worden. Tijdens mijn twee verblijven in dit hotel werd de temperatuur van het water in de douche beide keren onverwachts extreem heet, wat tot een onaangename ervaring leidde.



© 2007-2025 ReisChecker.nl