ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Latini

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9

In 2012 ben ik samen met mijn vader naar dit hotel gegaan en het was echt een geweldige ervaring. Het hotel was heel schoon en goed onderhouden en het personeel was ontzettend vriendelijk. Het zwembad was perfect om even een verfrissende duik te nemen en voor de liefhebbers van sauna's en ontspanningsruimtes was er ook genoeg te beleven. Er was zelfs een sportruimte en je kon tegen betaling genieten van heerlijke massages, wat vooral na een intensieve dag skiën of snowboarden echt een verademing was. Het eten in het hotel was ook verrukkelijk en de kamers werden goed schoongehouden. Ik kan me niet helemaal herinneren of het hotel echt kindvriendelijk was, maar volgens mij was het meer gericht op ouders met jongere kinderen of ouderen. Beneden was er ook een opslagruimte voor snowboards en ski's, maar deze was wel gedeeld dus het was belangrijk om goed op je spullen te letten. De pistes waren lekker dichtbij en de omgeving was werkelijk prachtig. Direct tegenover het hotel was er zelfs een supermarkt, wat ontzettend handig was. De Oostenrijkse mensen waren ook allemaal enorm vriendelijk. Kortom, ik heb ontzettend genoten van mijn verblijf hier en kan het zeker aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Onze ervaring met een georganiseerde busreis was werkelijk geweldig! Het hoogtepunt van onze trip was het luxueuze wellnesscenter, dat voorheen dienst deed als discotheek. Een absolute aanrader! De skipiste was slechts 5 minuten lopen, maar voor gezinnen met kleine kinderen is het handig om bij Intersport een locker te huren om je ski-uitrusting op te bergen. Zo hoef je niet te sjouwen en ben je meteen bij de skilift. Ook het eten was voortreffelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is echt een pareltje! De service is uitstekend en de maaltijden zijn fantastisch. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de locatie is top. We hebben hier 10 dagen doorgebracht en het was werkelijk een onvergetelijke vakantie. Met de Zell am See Kaprun kaart kun je gratis gebruik maken van bergliften en verschillende bezienswaardigheden, zoals het overdekte zwembad en het buitenzwembad bij het meer. Ook in de zomer is dit een geweldige bestemming, vooral voor kinderen is er een overvloed aan activiteiten te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Samen met vier andere gezinnen hebben we een geweldige tijd gehad in Hotel Latini met kinderen in de leeftijd van 4 tot 12 jaar. Dit hotel is knus, netjes en gunstig gelegen nabij de skilift. Het personeel is ontzettend gastvrij en het eten is voortreffelijk. Er is een uitgebreide selectie gerechten, voor ieder wat wils. De uitgebreide sauna-ervaring is een absolute aanrader om te genieten na een dag op de piste. Wij kunnen niet wachten om hier weer terug te komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt top! De kamers zijn prachtig en schoon, met een balkon, comfortabele bedden en moderne badkamers. Het wellnessgedeelte met sauna en stoombad is echt een verwennerij. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en heerlijk. De ligging is perfect, op slechts een korte wandeling naar de gondel die je direct naar het skigebied van Zell am See brengt. Voor het skigebied van Kaprun kun je gratis de skibus nemen, die je in 20 minuten naar de gondel in Kaprun brengt. Handig is ook de supermarkt die recht tegenover het hotel ligt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid2

Vorig jaar hebben we een fantastische tijd gehad in dit hotel, maar dit jaar viel het flink tegen. Sinds de nieuwe eigenaar het heeft overgenomen, is de sfeer compleet veranderd. Geen leuke thema-avonden meer en vooral heel onvriendelijk voor kinderen. Daarnaast was het eten vaak koud en van slechte kwaliteit, vooral voor de kleintjes. De directrice was ook niet bepaald aardig en leek totaal geen idee te hebben hoe ze met klanten moest omgaan. Helaas waren zowel Nederlandse als Belgische gasten het hierover eens. Een flinke teleurstelling, van topniveau naar beneden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid3

We verbleven met vier personen in Hotel Latini van 5 maart tot en met 12 maart 2016. Tijdens ons verblijf hebben we enorm genoten van de hartelijke ontvangst, de gezellige sfeer en de professionaliteit van het personeel en de voorzieningen. Hoewel de kamers wat ouderwets zijn, waren de badkamers prima in orde en leken recentelijk gerenoveerd. Het hotel heeft een gloednieuwe wellnessruimte met meerdere sauna's, relaxruimtes en een heerlijk zwembad. Ook de overige faciliteiten, zoals de droogruimte voor ski-uitrusting, het restaurant en de hotelbar, waren van goede kwaliteit. Wat ons vooral positief heeft verrast, was de culinaire ervaring van het hotel, met dagelijks een viergangendiner van uitstekende kwaliteit. Daarnaast waardeerden we de persoonlijke en informele benadering van de gasten. Of je nou terugkwam van de après-ski of juist voor de rust kwam, iedereen voelde zich welkom en er werd veel flexibiliteit geboden. We willen graag de hotelmanager bedanken, die op de laatste dag langs kwam om te vragen of alles naar wens was geweest, en het bedienend personeel dat ons regelmatig aan het lachen heeft gemaakt. Het hotel verdient zeker de vier sterren en we kijken er nu al naar uit om terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik heb deze accommodatie bezocht in zowel 2012 als 2013. Dit jaar viel echter wat tegen in vergelijking met vorig jaar. Er was veel overlast van de discotheek en de kamer werd pas om 14:00 uur toegewezen, zelfs als je al om 08:00 uur arriveerde. Dat kan toch efficiënter, nietwaar? De kofferruimte was veel te klein en daardoor nogal chaotisch. Het eten van het buffet was prima, maar het keuzemenu viel erg tegen. Voor ons zal dit geen bestemming meer zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Het hotel maakte een geweldige indruk op ons: luxe en gastvrij. Vooral in de wintermaanden is de omgeving prachtig, perfect voor wintersport. Het personeel is ontzettend vriendelijk en denkt met je mee. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Het restaurant, dat bij ons halfpension inbegrepen was, biedt 's ochtends een buffet en 's avonds een thematisch menu of buffet. Het diner bestaat uit drie opties: vlees, vis en vegetarisch, met voor- en nagerechten naar keuze vanuit het buffet. Onze kamer werd elke dag keurig schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken en beddengoed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10

Het verblijf was fantastisch. Het eten was heerlijk en de service was top. Onze kamer was brandschoon en ruim, met comfortabele bedden. De wellness faciliteiten waren prachtig en ontspannend. De locatie was ideaal, dicht bij de skibushalte en op loopafstand van de skilift.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Wat een warm welkom en prachtige accommodatie! De locatie is ideaal en we hebben een geweldige tijd gehad. We komen hier zeker nog een keer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

We hebben genoten van ons verblijf in dit charmante hotel. Het eten was eenvoudig, maar toch lekker en gevarieerd. Onze kamer, type Enzian, was ruim en comfortabel met een prachtig balkon en een moderne badkamer. Het hotel wordt goed verzorgd en het personeel was uiterst vriendelijk en professioneel. Het zwembad was iets aan de frisse kant, maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al was het zeker waar voor ons geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Service8

Ons verblijf van een week in oktober in Zell am See/Kaprun was fantastisch. De kamer was prachtig en schoon, compleet met badjassen, badhanddoeken en badslippers. Elke dag werden de handdoeken vervangen en bijna dagelijks het beddengoed ververst. Het uitgebreide ontbijt bood verse croissants, harde broodjes, pannenkoeken, taart en verse jus d'orange. Het vijfgangendiner 's avonds was voortreffelijk en tussen twee en vier 's middags konden we genieten van koffie, thee en hapjes. Het zwembad was misschien niet erg groot, maar voldoende voor verfrissing. Helaas was het 's ochtends wel wat lawaaiig vanwege de drukke weg en omgeving. Een minpunt was dat we bij aankomst om 12 uur, na een lange reis van 1000 kilometer, niet meteen konden inchecken. Volgens de reispapieren mochten we pas om drie uur de kamer betreden. Normaal gesproken worden kamers eerder gereed gemaakt, dus dit wachten in de lounge was een teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is inmiddels mijn vaste stek geworden tijdens skivakanties. Ik kom hier al voor de vierde keer en volgend jaar zal daar geen verandering in komen. De ambiance in het hotel is gewoonweg fantastisch. Het personeel is buitengewoon hartelijk en uiterst behulpzaam, de service is van ongekend niveau. Bovendien is het ideaal dat je vanuit de ski-opslagruimte zo de skilift op kunt stappen.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl