ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton International

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Echt gaaf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De lobby kan wel wat sfeervoller, maar de rest van de faciliteiten zijn top. Het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig, en de catering is zeer professioneel. Het enige minpuntje is dat het voor een internationaal hotel eigenlijk wel wenselijk is om computers met een meer gangbaar toetsenbord te hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De prijs-kwaliteitverhouding van deze accommodatie valt wat tegen, zeker als je kijkt naar andere opties in de buurt. Het aanbod van roomservice voor 's nachts is beperkt en onhandig gepresenteerd via de televisie in plaats van een fysieke kaart in de kamer. Daarnaast zorgde een vergeten roomservice kar van de buren voor een onaangename visgeur in de gang gedurende de hele avond, nacht en ochtend. Het was teleurstellend dat de bar vroeg sloot en dat de enige optie daarna oploskoffie op de kamer was in een hotel van vijf sterren, wat niet in lijn is met de verwachtingen die je zou hebben van bijvoorbeeld een Hilton-hotel. Hoewel de kamer op zichzelf mooi was, was er wel een opvallende en storende vlek in het tapijt aanwezig. Gelukkig was de late check-out uiteindelijk gratis, waardoor de service toch nog 2 sterren waard was. Volgende keer zal ik van tevoren contact opnemen met een Hilton van vijf sterren om te verifiëren of er goede koffiemogelijkheden zijn na sluitingstijd van de bar, aangezien dit verblijf niet aan mijn verwachtingen voldeed voor een kwalitatief hoogstaand vijfsterrenhotel. Al met al, op deze manier verdient deze locatie geen 5 sterren. Met vriendelijke groet, Ina Sas Gediplomeerde professional in de gastvrijheidssector

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was ontzettend gastvrij. Alles was tot in de puntjes geregeld. De kamers waren netjes en verzorgd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Helaas liet het reserveringssysteem te wensen over. Bij aankomst ontdekten we dat we twee aparte bedden kregen in plaats van een tweepersoonsbed, en ons halfpension stond niet in het systeem geregistreerd. Gelukkig had ik de reserveringsbevestiging geprint en kon dit alsnog geregeld worden. Desondanks was de kamer erg comfortabel en schoon. Het ontbijt was verrukkelijk en uitgebreid, en de locatie bij Wien Mitte was perfect - dicht bij de metro en de CAT-trein.

Melden


Reisperiode: mei 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Een wat ouder Hilton hotel, maar nog altijd goed voor een leuk verblijf niet ver van centrum. Het enige hotel in de buurt van Wien Mitte station en winkelcentrum. Goed onderhouden en goede voorzieningen. Voor een Hilton ook niet super duur als er aanbiedingen zijn.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl