ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western Bila Labut

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens mijn verblijf van een week in dit hotel werd ik hartelijk begroet bij de receptie en kreeg ik meteen een handige kaart met alle must-see locaties in de omgeving aangeduid. De hotelkamer was keurig, net als de badkamer. Alhoewel de douche wat problematisch was, werd de kamer dagelijks schoongemaakt en het bed opgemaakt. Het ontbijt was uitstekend met een breed scala aan opties, zoals vers fruit, ontbijtgranen, zuivelproducten, kazen, vleeswaren en vers brood. Het hotel bevindt zich op slechts 10 minuten lopen van het winkelcentrum Palladium en alle andere bezienswaardigheden waren ook te voet bereikbaar. Tram- en metrostations waren overigens ook in de buurt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient geen vier sterren, het is verre van luxueus. Het is een vies hotel met slechte service. De televisie werkt niet, er zijn nauwelijks kanalen beschikbaar en de douchekop geeft een zwakke straal. Overal in de douche en slaapkamer is schimmel te vinden, en het douchegordijn is ronduit smerig. De kamers zijn kleiner dan verwacht en stralen een verouderde sfeer uit, met vies tapijt en slecht onderhoud. Het ontbreekt aan schoonmaak, warm water, fatsoenlijke zeep en zelfs een badstop. Klachten worden niet serieus genomen en de receptie komt met talloze excuses die tot niets leiden. Kortom, het is beter om dit hotel te vermijden, anders loop je het risico je vakantie te verpesten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Wat een teleurstelling! De kamer 305 in dit hotel liet veel te wensen over. De gordijnrails waren te kort en sloten niet goed, waardoor je elke ochtend ongewild vroeg gewekt wordt door het zonlicht. Alsof dat nog niet genoeg was, leek het warme water wel een schaars goed te zijn, waardoor we bijna de hele vakantie niet normaal konden douchen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hebben een boete van €100 gekregen zonder reden. De manager beweerde dat we het bad boven het filter hadden gevuld, wat een lekkage veroorzaakte bij de kamer onder ons. We hebben het bad echter amper gebruikt en altijd onder het filter water laten lopen. Ze dreigden zelfs de politie te bellen. We hebben gewoon betaald voor onze kamer, terwijl we niets konden doen aan het kapotte bad. Het personeel was erg onbeleefd, luisterde niet en praatte ongepast. De kamer was vies en de muren waren in slechte staat. Dit hotel is absoluut geen aanrader. Voor dezelfde prijs kun je elders veel beter terecht. De televisie werkte ook slecht en vertoonde nauwelijks beeld. (Een zeer teleurstellende ervaring).



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel de locatie van dit hotel goed was en het personeel vriendelijk, zijn er toch een aantal punten die een verblijf hier minder aan te raden maken. Het was namelijk erg frustrerend dat de sleutelkaarten herhaaldelijk niet werkten, waardoor we 's nachts een uur moesten wachten om onze kamer binnen te kunnen. Dit zorgde er zelfs bijna voor dat we onze vlucht misten omdat onze spullen nog binnen waren. Daarnaast was het bed erg smal voor twee personen en ontbraken de verwachte voorzieningen, zoals ontbijt en een jacuzzi. Ook werden we elke ochtend vroeg gewekt door geluidsoverlast van werkzaamheden buiten. Gelukkig was er wel een leuke sushi tent op korte afstand van het hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl