ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Maly Pivovar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie wordt beoordeeld met 3 sterren, maar voelt niet aan als een verblijf van 4 sterren. De kamers ontvangen niet dagelijks een schoonmaak en missen airconditioning. Er is geen mogelijkheid om thee en koffie te zetten in de kamers. Het ontbijt is prima, met keuzemogelijkheden, maar de koffie van de automaat is niet lekker. De beschikbare groenten en fruit zijn beperkt. De prullenbak op tafel is eerder lachwekkend dan functioneel. Het zwembad is ijskoud en heeft beperkte toegang. Voor de sauna moet je van tevoren reserveren. Gelukkig was het eten in het restaurant voortreffelijk en het personeel vriendelijk, hoewel één serveerster geïrriteerd leek. Over het algemeen is de indruk redelijk, maar ik zal hier niet opnieuw verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze ervaring in dit hotel was uniek, maar niet in positieve zin. De ochtenden begonnen goed met heerlijke ontbijtjes en we genoten van het prachtige landschap van het Boheemse Paradijs. Echter, de rest liet veel te wensen over, van het onbehulpzame personeel tot de karige halfpension diners. Ondanks de leeftijd van het hotel, voldoen de 4 sterren absoluut niet aan de verwachtingen. De receptie was onbeleefd en verveeld, het wellnesscentrum met een koud zwembad en slechts één keer per drie dagen schoonmaakservice in de kamers. Een bar of lobby om 's avonds een wijntje te drinken was nergens te bekennen. De beloofde gratis Wi-Fi was onbetrouwbaar en viel voortdurend weg. Voor een romantisch weekend moet je hier ook niet zijn, aangezien er blijkbaar geen tweepersoonsbedden beschikbaar zijn. De grootste teleurstelling was het diner, hoewel het restaurant Skála bekendstaat om zijn heerlijke gerechten. Het halfpension-menu bestond slechts uit enkele samengestelde gerechten (voorgerecht + hoofdgerecht), die de kwaliteit van het eten in het restaurant niet weerspiegelden. Het eten was matig en de hotelgasten leken hier als tweederangs behandeld te worden. Al met al vertrekken we teleurgesteld naar huis na een verblijf van drie dagen met halfpension, wat ons maar liefst 12.000 euro heeft gekost. Een regelrechte schande! Ik zou dit hotel ten zeerste afraden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons verblijf voor een ontspannen wellnessweekend van 3 dagen werden we hartelijk ontvangen door vriendelijke en hulpvaardige medewerkers bij de receptie. We hoefden geen schoonmaakdiensten te gebruiken, maar de kamermeid bood herhaaldelijk haar hulp aan, wat erg attent was. De wellnessfaciliteiten waren aangenaam, hoewel het water in het zwembad aan de koude kant was en de hottub vaak bezet was. Helaas vonden we de beperkte openingstijden van de wellnessruimtes tussen 7-10 en 15-19 niet toereikend. Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit, hoewel de koffie uit de machine ons niet kon bekoren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel lijkt een verborgen parel te zijn voor wie op zoek is naar rust en stilte, vooral in de kalme omgeving met weinig gasten in februari. Hoewel de inrichting van de kamers wat gedateerd is, sprong de prachtige badkamer eruit. De schoonmaakster verdient echt een pluim, alles was brandschoon. Echter, een punt van zorg was dat de kamers niet elke dag werden schoongemaakt zoals verwacht bij een hotel van dit kaliber. De ervaring van het vinden van nieuwe pantoffels en onaangeroerde spullen na een dagje uit was een beetje vreemd. Het ontbreken van zeep en het niet bijvullen ervan was een teleurstelling. Hoewel het ontbijt de eerste dag fantastisch was, miste de tweede dag een vegetarische warme optie. Het restaurant was goed en de porties waren enorm, hopelijk verbetert de service met meer personeel bij grotere drukte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben een heerlijk weekend voor twee doorgebracht in deze accommodatie, van zaterdag tot maandag. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, en ze deden er alles aan om aan onze wensen te voldoen. Een speciale dank aan mevrouw Štěrbová voor haar fantastische gastvrijheid. Het restaurant "Skála" overtrof onze verwachtingen met uitstekend eten en een vriendelijke, attente service. Zelfs als coeliakiepatiënt waren mijn dieetwensen geen probleem, met speciaal gebak bereid en het restaurant op de hoogte gesteld door de receptie. Dit was een verademing na een teleurstellende ervaring elders. Een klein minpuntje was het gebrek aan opbergruimte in de badkamer, aangezien er geen planken waren om spullen neer te zetten. Maar afgezien daarvan waren we zeer tevreden met de netheid, gastvrijheid en faciliteiten. Ondanks ons korte verblijf hebben we enorm genoten en willen we het team bedanken voor de kwaliteitsservice die ze leveren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl