ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Imperial

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6

De kamers vallen een beetje tegen en 's ochtends na 9 uur moet je in de rij wachten om te ontbijten, wat niet ideaal is. Er is geen eigen restaurant en de bar is vrij klein. Gelukkig is het personeel bij de receptie vriendelijk en ze helpen je graag met allerlei informatie. Het ontbijt is prima, maar niet buitengewoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Na een teleurstellend verblijf in dit hotel kan ik helaas weinig positiefs benoemen. Het heeft de potentie gehad om een prachtig weekend te zijn, maar helaas werd dit verstoord door het vele lawaai dat ons slechts enkele uren slaap bracht. Het geluid van piepende deuren van aangrenzende kamers maakte het zelfs erger, alsof er een familie muizen naast ons verbleef. Ondanks de goede service, met behulpzame personeelsleden, waren andere medewerkers juist niet zo vriendelijk. Het hotel wordt zeker goed onderhouden en is schoon, maar de kamers voldoen niet aan de verwachtingen voor de prijs die je betaalt. Ze zijn verouderd en te klein. Een ander minpunt zijn de kleine televisies! Om de ondertitels te kunnen lezen, moet je aan de rand van het bed zitten, met bijna een halve meter afstand tot het scherm. Al met al zou ik dit hotel niet aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Bij het lezen van eerdere beoordelingen werden we even wat nerveus, maar bij aankomst bleek al snel dat dit niet terecht was. Het personeel was ontzettend vriendelijk en onze kamer was comfortabel, compleet met een prachtige badkamer. We hadden zelfs een kamer met een spectaculair uitzicht op zee en het casino. Toen bleek dat er geen kinderbedje was, hebben we dit gemeld bij de receptie en binnen enkele minuten was alles geregeld. Het ontbijt was wat aan de eenvoudige kant, maar toch voldoende. We moeten immers niet vergeten dat dit geen luxe 4-sterrenhotel is. De locatie is perfect, vlakbij de boulevard en het casino.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Onze ervaring was eigenlijk best positief, in tegenstelling tot andere reviews hier. De ligging vlakbij de zee was ideaal. We hadden een speciale aanbieding geboekt via Deal voor een standaardkamer. Toen we aankwamen, vroeg ik vriendelijk aan de receptionist of we een kamer aan de voorkant konden krijgen met uitzicht op het casino en de zee, en hij regelde dat meteen voor ons. De kamer was knus met comfortabele matrassen en kussens. Het ontbijt had alles wat we nodig hadden. Het is wel belangrijk om te onthouden dat dit een 3-sterrenhotel is en geen 4 sterren. Het is mogelijk om de garage te huren voor 20 euro voor 24 uur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8

Ik verbleef in dit hotel vanwege een congres in het nabijgelegen Kursaal, het was de perfecte locatie! De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en het hotel bevond zich op loopafstand van zowel het centrum als het strand. Parkeren was gemakkelijk in de parkeergarage in de buurt. Toen ik mijn telefoonlader was vergeten, deed de receptionist er alles aan om me te helpen. De service was geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Fantastisch hotel! Ik kan echt niets aanmerken op mijn verblijf daar. De bedden waren heerlijk comfortabel en de ruime badkamer was top (al miste ik wel een douchegordijn). Ik zou zonder twijfel weer reserveren! En het personeel was ook ontzettend vriendelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6

De kamer is groot genoeg voor twee personen, maar de badkamer laat te wensen over. Douchen is alleen mogelijk als je zit in het kleine bad, dat slechts 30 cm lang is. Als je niet slank bent, kun je nauwelijks naar het toilet vanwege de beperkte ruimte tussen de muur en het bad. Gelukkig was het ontbijt van goede kwaliteit met een ruime keuze en een nette eetzaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Het lijkt erop dat Hotel Imperial niet langer deel uitmaakt van de Best Western-keten, aangezien ik nergens meer het logo heb gezien. Dit hotel bevindt zich vlakbij het casino van Oostende, op slechts een steek de straat over en je bent bij de dijk en het strand. Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen. De kamer was netjes en schoon, met een moderne badkamer en een heerlijk ontbijt. Tijdens drukke momenten kan de ontbijtruimte wat vol zijn en moet je soms even wachten op de lift. Wij hadden een kamer achteraan, met uitzicht op een binnenplaats en de achterkant van een ander gebouw. Voor een prachtig uitzicht moet je dus niet achteraan gaan zitten. Al met al was het zeker geen verkeerde keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service5

De bedden waren te smal en de matrassen voelden als bakstenen aan. De badkamer was benauwd en de parkeerplaats was veel te ver verwijderd van het hotel. De kamers gaven een verouderde indruk en het ontvangst was verre van hartelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service10

Hotel Imperial is ideaal gelegen voor een bezoek aan Oostende, met alles binnen handbereik. De kamers zijn eenvoudig, maar zeer schoon. Het enige nadeel is dat er wat lawaai van de gang de kamer binnendringt. De lift kan een uitdaging zijn, vooral tijdens drukke periodes, dus de trap is soms een betere optie. De ontbijtruimte is aan de kleine kant en het aanbod varieert, met soms tekorten zoals vers fruit en croissants in kleine hoeveelheden. Het is slim om vroeg te komen, want om 10 uur stopt het ontbijt. De incheck verloopt soepel en de facturatie is correct. Over het algemeen is een verblijf in Hotel Imperial zeker geen teleurstelling, maar verwacht geen luxe accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service7

Mijn partner en ik hebben een weekend doorgebracht in Oostende in dit hotel. Bij aankomst maakte het hotel een goede eerste indruk en de kamer was netjes. Echter, de badkamer liet te wensen over; de douchevoorzieningen waren onhandig en je moest bijna op je knieën in het bad zitten om te douchen vanwege het ontbreken van een douchestang en een te korte doucheslang. De wc zat klem tussen het "bad" en een schuifdeur, waardoor alleen slanke mensen er comfortabel konden zitten. Onze kamer, nummer 27 aan de achterzijde, bood weinig privacy aangezien je rechtstreeks in de woning van de buren kon kijken, zonder enig uitzicht. Het ontbijt was gelukkig wel goed en vers, en je kunt parkeren in de garage naast het hotel voor 14,50 euro per dag. Al met al vonden we Oostende erg leuk, het hotel was acceptabel voor één keer, maar we zullen waarschijnlijk niet meer terugkeren. Het is jammer dat de ervaring niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid8

Tijdens ons verblijf in dit hotel met een cadeaubon van 1001 gastronomische nachten hebben we €179 betaald voor een tweepersoonskamer met ontbijt aan de straatkant. Voor het diner in Restaurant Fallstaff mochten we een menu van maximaal €20 kiezen, anders moesten we bijbetalen. Onze berekeningen laten zien dat de kamer eigenlijk €139 kost, terwijl touroperators dezelfde nacht voor €85 aanbieden. Toen bleek dat de private parkeerplaats opeens €20 kostte in plaats van de aangegeven €10, ontstond er verwarring bij het inchecken. Uiteindelijk, bij het uitchecken, weigerden we de extra kosten te betalen vanwege de onjuiste informatie. Ondanks het aandringen van het personeel bleven we bij ons standpunt. De klantvriendelijkheid van het management liet helaas veel te wensen over en maakte ons verblijf minder prettig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Wat een tegenvaller was dit hotel zeg! De kamers hadden schimmel op de ramen, het beloofde prachtige uitzicht op zee was ver te zoeken en het ontbijt leek nog net niet verbrand. Toen we de manager vriendelijk aanspraken op deze problemen, kregen we een woedende reactie. Het personeel, voornamelijk Thaise vrouwen, had moeite met Nederlands. Dit was helaas geen geslaagd verblijf en we zullen hier zeker niet terugkeren. Een teleurstelling voor de horeca aan de Belgische kust.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. De kamers waren keurig schoon, hoewel het interieur een wat ouderwetse uitstraling had, was het verder prima. De badkamer voldeed ook aan onze verwachtingen. Helaas waren de bedden niet helemaal naar wens. Vooral voor mensen met rugklachten was het een uitdaging om een comfortabele slaaphouding te vinden, wat 's ochtends resulteerde in wat stijfheid. Gelukkig maakte de fantastische locatie veel goed, met zelfs een beetje zeezicht en het prachtige strand op slechts een steenworp afstand! Het hotel bevond zich wel aan een drukke straat, wat in vakantieperiodes voor wat lawaai tot in de vroege uurtjes kon zorgen. Gelukkig konden we dit grotendeels buitensluiten door de ramen te sluiten. Het ontbijt was prima verzorgd, met verse broodjes en heerlijke koffie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

De locatie van het hotel is ideaal voor een bezoek aan het casino of het strand, maar helaas lijkt het personeel niet erg geïnteresseerd te zijn in de gasten. Er is slechts één kleine lift voor het hele hotel, wat vooral voor het ontbijt voor problemen kan zorgen, aangezien de schoonmaakploeg deze ook nog eens gebruikt op dat moment. Het ontbijt is erg matig en na 9 uur zijn er nog maar weinig broodjes en andere lekkernijen over. Het uitzicht vanuit de kamer is teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Absoluut teleurstellend! Ik voelde me bedrogen. Ondanks de hoge prijs, was de kamer klein en zat er schimmel op de ramen. Het personeel reageerde onvriendelijk en weinig behulpzaam bij problemen. Het ontbijt was ook geen pretje, met keiharde, verbrande koeken. Zelfs na mijn melding van een melkallergie vooraf, werd er geen moeite gedaan om een alternatief te voorzien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Op 25 augustus verbleven we één nacht in dit hotel. Op de website zagen de kamers er mooi uit, met prachtige foto's van de kamers en badkamers, en de prijs voor één nacht was 162.50 euro. We hadden geboekt via een touroperator, maar toen we de kamer eenmaal kregen, was het een totaal andere ervaring. De kamer was klein, vies en niet schoon, en er hing een muffe geur. Ik heb meteen de ramen geopend om wat frisse lucht binnen te laten. Ik zou uitgebreider kunnen vertellen over de kamer en het ontbijt, maar daar ga ik geen moeite voor doen. Het is gewoon schandalig dat je zoveel betaalt voor een kamer die niet schoon was en een vieze geur had. Ik zal hier nooit meer terugkomen, nooit meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1

Het hotel heeft een fantastische ligging, waarbij je meteen bij de boulevard of in het centrum bent. Het ontvangst in het hotel liet echter te wensen over. De dame bij de receptie leek al nee te knikken voordat je überhaupt een vraag had gesteld. De kamer was ruim genoeg, maar de badkamer was aan de kleine kant en miste een douchegordijn, wat resulteerde in een waterballet. De ontbijtzaal was te krap, waardoor er wachttijden ontstonden, en het ontbijt was karig. Bij het uitchecken was er ook geen sprake van een vriendelijk afscheid van dezelfde dame aan de receptie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Hotel Best Western Imperial in Oostende is echt een pareltje. Voor een kleine toeslag van ongeveer 20 euro kun je genieten van een prachtige en ruime kamer met een betoverend uitzicht op zee en een luxe badkamer. De service van Sophie aan de receptie was uitmuntend, ze stond altijd klaar om te helpen. De ligging van het hotel is perfect, met de gezellige winkelstraat om de hoek en een breed scala aan restaurants op loopafstand langs de boulevard. We willen eigenlijk dit geheim niet delen, maar gunnen anderen ook de kans om te genieten van een heerlijk weekendje weg. Een echte aanrader! - Fam. Damen

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9

Bij aankomst in het hotel waren onze verwachtingen anders dan verwacht. De receptionist leek niet helemaal vriendelijk en dit zorgde al voor twijfels. Toen we eenmaal op de kamer waren, werden we teleurgesteld. De kamer was zeer compact en de televisie was klein en onhandig geplaatst in een hoek. De badkamer en het toilet waren beide zo klein dat het bijna onmogelijk was om er met zijn tweeën tegelijkertijd te staan. Om ruimte te besparen, was er een glazen schuifdeur geplaatst tussen de badkamer en het toilet, wat erg onhandig was in gebruik.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service4

De kamer was ijskoud en niet zoals afgebeeld op de foto's op de website. We keken uit op een betonnen muur en er was zelfs geen stopcontact aanwezig. Ondanks het feit dat het hotel niet volgeboekt was (slechts de tweede verdieping in gebruik), kregen we geen extra verwarming en bleef het kil. De lakens leken niet verschoond te zijn en de algehele ervaring was teleurstellend. Het is duidelijk dat kamer 28 vermeden moet worden door gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service7

Bij aankomst in hotel Imperial waren we in eerste instantie enthousiast. De locatie nabij de dijk was ideaal en de buitenkant van het hotel maakte een goede indruk. Helaas waren we minder te spreken over de kamers. Deze bleken erg klein te zijn en hadden een onaangename geur, wellicht door het aanwezige tapijt. Ook ontbraken essentiële voorzieningen zoals airconditioning en een koelkast. Dit verraste ons, aangezien we niet hadden verwacht dit te treffen in een Belgisch 3-sterrenhotel aan de kust. De ontbijtruimte was te klein voor het aantal gasten en het aanbod mocht zeker uitgebreider zijn. Het was jammer dat er slechts één lift was, waardoor we soms tot wel tien minuten moesten wachten. Al met al vonden we de prijs-kwaliteitverhouding niet in verhouding staan tot wat we kregen. Al met al geen aanrader.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

We hebben een heerlijke vakantie gehad met de familie, het eten was goed, de mensen waren aardig. Kortom: we hebben ons goed vermaakt

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl