ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nh Molenvijver

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven hier vier nachten samen met vrienden en hadden kamers naast elkaar geboekt. In kamer 307 werkte de verwarming niet en duurde het wel vijf keer vragen voordat de tv eindelijk werkte. De kamer werd tijdens ons verblijf niet schoongemaakt en er was geen koffie beschikbaar. In kamer 306 werd geen enkele dag schoongemaakt, alleen wat handdoeken neergelegd. Daarnaast was er ook een tekort aan koffie, soms zelfs maar één pad voor twee personen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben al meerdere keren bij Gusto geweest, maar vandaag waagde ik me aan Restaurant Jungle in het M-hotel in Genk. En wat een aangename verrassing was dat! Zowel de bediening en service als het eten overtroffen onze verwachtingen. De gerechten waren van topkwaliteit en we waren echt onder de indruk. Wij zullen hier zeker terugkomen en raden het aan aan iedereen die in de buurt is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is geweldig, de medewerkers waren echt gastvrij. Het enige minpuntje was het parkeersysteem dat door een extern bedrijf werd beheerd. Helaas kon ik mijn parkeerticket niet betalen vanwege mijn buitenlandse bankpas, wat voor wat oponthoud zorgde in de ochtend. Het leek erop dat als de hotelmedewerker de parkeereigenaar niet kon bereiken, je daar uren kon wachten. Ik geef het hotel 4 sterren, maar de parkeereigenaar verdient -100!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een modern hotel met een knusse uitstraling. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen met een glaasje bubbels. De kamer was fantastisch: ruim, eigentijds en voorzien van sfeerverlichting. Dankzij een upgrade hadden we uitzicht op een prachtige vijver. Het enige minpuntje was het gebrek aan parkeergelegenheid bij het hotel, wat resulteerde in extra kosten of een zoektocht naar een parkeerplek in de buurt. Persoonlijk vonden we de bedden iets te zacht, en 's nachts was er helaas wat geluidshinder van de bovenburen in de kamer te horen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik ben erg blij met de gastvrijheid bij het inchecken. De receptioniste was ontzettend vriendelijk en nam zelfs de tijd om mij de gewenste luxe te bieden tegen de voordeligste prijs, zelfs als het druk was. Dit zorgde meteen voor een aangenaam begin van mijn verblijf. Het enige minpunt voor mij was het ontbijt, waar de vleeswaren niet afgedekt of gekoeld stonden en door de ochtendzon verkleurd en niet vers leken. De medewerker van het ontbijt verdient echter geen blaam, aangezien die constant bezig was om het de gasten naar hun zin te maken, eerder een gebrek aan middelen. Alle lof voor het team van M hotel!



© 2007-2025 ReisChecker.nl