ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bedford And Congress Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een perfecte ligging midden in het hart van Brussel. Parkeren is eenvoudig met een nabijgelegen parkeergarage waar je tegen een speciaal tarief kunt parkeren dat bij het hotel kan worden afgerekend. De overgang van de parkeergarage naar het hotel is naadloos. De lobby van het hotel is prachtig ingericht. Onze kamer was ruim en comfortabel, en de temperatuur was eenvoudig te regelen via de airconditioning. Er stonden twee comfortabele stoelen met een bijpassend tafeltje, en er was zelfs koffie beschikbaar op de kamer. De badkamer was schoon en netjes, met een ligbad om heerlijk te ontspannen. Op slechts enkele minuten lopen bevinden zich het bruisende centrum en het winkelgebied van Brussel. Al met al een uitstekend verblijf gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onlangs ben ik met vriendinnen een weekendje in Brussel geweest. Het hotel had een prachtige lobby en lag op een centrale locatie. Helaas waren we teleurgesteld in de kamer. Onze kamer had een tweepersoonsbed en een uitklapbaar bed dat uit een kast kwam. Helaas was het bed zo oud dat het bijna bezweek onder het gewicht zodra je erop ging zitten. We hebben dit probleem gemeld bij de receptie en er kwam iemand langs om het te proberen te repareren. Deze medewerker probeerde de latten terug te duwen, maar het was overduidelijk dat ze al beschadigd waren en niet meer betrouwbaar. Het is onbegrijpelijk dat er geen alternatieve kamer werd aangeboden, want dit is natuurlijk geen manier om goed te kunnen slapen. Bovendien was de temperatuur van de douche onvoorspelbaar: het water was óf extreem heet óf ijskoud. Al met al was onze ervaring teleurstellend en ik zou dit hotel niet aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in dit hotel heeft een zeer onaangename nasmaak achtergelaten. Parkeergelegenheid: Het begon al met het parkeren. Hoewel het hotel aangaf dat gasten gebruik konden maken van een nabijgelegen openbare parkeergarage, bleek dit voor ons met een grote auto problematisch. De spiraalvormige oprit naar de hogere verdiepingen was te smal en lastig te navigeren, en de meeste parkeerplekken bleken gereserveerd te zijn voor privévoertuigen. Inchecken: Het inchecken was de volgende tegenvaller. Bij aankomst rond 16:10 uur moesten we meer dan 50 minuten in de rij staan om in te checken, terwijl er slechts 9 mensen voor ons stonden en er drie medewerkers achter de receptiebalie waren. Deze lange wachttijd was moeilijk te rechtvaardigen. Kamerfaciliteiten: Ook de kwaliteit van de kamer liet te wensen over. De badkamer was karig uitgerust en had een muffe geur van schimmel. Geluidsisolatie leek niet te bestaan in dit hotel, aangezien we alles konden horen wat er in de aangrenzende kamers en gangen gebeurde. Bovendien maakten de airconditioningsystemen zoveel lawaai dat het zelfs met gesloten ramen hinderlijk was. De kamer was benauwd en de thermostaat werkte niet, waardoor we de temperatuur niet konden regelen. Warm water: Het grootste dieptepunt was het gebrek aan warm water. Toen we om 22:30 uur terugkwamen van een wandeling, ontdekten we tot onze ontsteltenis dat er geen warm water was. Na contact te hebben opgenomen met de receptie werd ons verteld dat het probleem binnen 30 minuten verholpen zou zijn. Echter, zelfs na te hebben gewacht tot middernacht, was er nog steeds geen warm water beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wij hadden onlangs een bijeenkomst in dit hotel, waarbij we hebben genoten van een lunch, een middagsnack en een afsluitend drankje. Helaas lieten de drankjes, nagerechten en hapjes te wensen over, doordat ze allemaal ijskoud geserveerd werden. Het was prima geweest als de desserts niet zo letterlijk koud waren geweest. De eclairs, taartjes, gevulde glaasjes en andere nagerechten waren zo koud van binnen dat onze lepels en vorken moeite hadden om er doorheen te komen. Ook de fruitsalade was niet bepaald vers en de stukjes waren ongelijk gesneden. Voor een hotel met versleten matten en een verouderd interieur is het belangrijk om op andere manieren indruk te maken, bijvoorbeeld door smakelijk eten te serveren dat ook daadwerkelijk te eten is. Gelukkig was de bediening wel vriendelijk en snel, maar dat alleen is niet genoeg om een sterk imago als bedrijf neer te zetten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Uitstekende waarde voor je geld bij dit hotel! Ondanks mijn bescheiden verwachtingen vanwege de prijs van 66 euro, was ik aangenaam verrast. De uitstraling van het hotel is aantrekkelijk en verzorgd, en mijn ruime kamer was brandschoon. Enkele details, zoals de verouderde telefoon en douchekop, konden wel een update gebruiken. Het personeel was vriendelijk, hoewel de service wat traag verliep. Toen er een probleem was met mijn toegangspasje, werd dit snel opgelost, maar er waren geen excuses aangeboden door de medewerker, wat ik een beetje vreemd vond. Het ontbijt (tegen betaling van 12 euro) was degelijk, niet bijzonder luxe, maar het eten was prima. De tafels werden snel afgeruimd en er was genoeg personeel aanwezig. De locatie van het hotel is perfect en de mogelijkheid van een late check-out tot 12 uur is een groot pluspunt. Over het algemeen is het hotel niet luxueus, maar voor de prijs die je betaalt krijg je zeker waar voor je geld.



© 2007-2025 ReisChecker.nl