ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Scandinavia

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Onze geboekte kamers werden niet toegewezen en als je iets zegt wat hen niet bevalt, word je weggestuurd. Zo parkeerden we onze auto binnen en werd er wat schoongemaakt, maar als mensen langskwamen, werd de auto verplaatst en werden er bouwmaterialen en vuilnis rondom geplaatst. Toen we hierop wezen, kregen we te horen dat we ons geld moesten nemen en weg moesten gaan. De mensen waren niet bepaald vriendelijk. Ik zou niemand dit hotel aanraden, het ontbijt was ook zeer teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1

De locatie is niet ideaal. In de late avonduren werden we geconfronteerd met onplezierige confrontaties buiten het hotel, waardoor we ons bedreigd voelden. Zelfs taxi's zijn terughoudend om in deze omgeving te rijden. Het is wellicht verstandig om te overwegen om een accommodatie te zoeken in een veiligere buurt in plaats van hier te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging4
  • Service4

Mijn ervaring met de hotelkamer was dat deze behoorlijk ruim was. Ik kreeg een driepersoonskamer helemaal voor mijzelf. De inrichting was wat ouderwets, met een minibar die helaas leeg was. Ik was in de war of de koelkast nu aan of uit stond. De badkamer had een bad, maar de wc was kapot en bleef maar doorspoelen, waardoor ik moeite had om in slaap te vallen door het geluid. Bij aankomst was er geen toiletpapier aanwezig. Het ontbijt was daarentegen zeer uitgebreid en werd in buffetvorm geserveerd, maar de hygiëne liet te wensen over doordat er een kat rondliep in de eetzaal. Het hotel had een minder gunstige ligging, aangezien het niet op 5 minuten loopafstand van Gare du Midi ligt, maar op 15 minuten loopafstand. Het hotel bevindt zich in de buurt van metrostation Clemenceau en een ander metrostation genaamd Delacroix, waar ik in eerste instantie naartoe werd gestuurd. In de buurt van metrostation Clemenceau bevindt zich een Lidl-supermarkt, maar verder bestaat de omgeving voornamelijk uit buitenlandse winkels. Het hotel is gelegen in een Afrikaans/Arabische wijk en vlak bij een slachthuis, wat minder prettig is als je vegetarisch bent. Desondanks was het over het algemeen een prima hotel. Voor Brusselse begrippen zou je slechter kunnen treffen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging3
  • Service7

Ons verblijf in hotel George V nam een onverwachte wending toen we vanwege een technisch probleem werden doorgestuurd naar hotel Scandinavia, dat dezelfde eigenaar deelt. Dit was zeker geen positieve ervaring. De omgeving was niet ideaal, ver verwijderd van het centrum en gelegen aan een lawaaierige straat. Na één nacht vroegen we om een andere kamer, die gelukkig aan de achterkant van het hotel lag. Het ontbijt liet te wensen over. Het personeel was wel vriendelijk, maar het leek alsof ze vooral blij waren dat we niet te veel gedoe maakten over de verandering van hotels bij onze aankomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel heeft een neerwaartse spiraal doorlopen en lijkt nu meer op een goedkope jeugdherberg met gebrekkige voorzieningen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service7

Het hotel bevindt zich niet in de meest bruisende buurt, maar heeft gelukkig een bushalte voor de deur die je snel naar het centrum brengt. Onze kamer aan de straatkant was wel wat lawaaierig, dus oordopjes zijn zeker geen overbodige luxe. De kamer zelf was prima, met handige voorzieningen zoals een koelkast en kluisje. Er waren wel wat kleine onafgewerkte details, zoals een kapotte lamp, maar dat mocht de pret niet drukken. Het ontbijt was eenvoudig maar lekker. Het personeel was een tikkeltje afstandelijk; zo moesten we zelf om een stadsplattegrond vragen. De beloofde shuttlebus was helaas buiten dienst. We hebben geboekt via bookings.com en dat is zeker een aanrader, aangezien het goedkoper was dan bij weekendjeweg.nl.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging1
  • Service3

Het hotel heeft een wat gedateerde uitstraling en kan schoner zijn. Bij aankomst werden we vriendelijk begroet. De tweepersoonskamer had echter maar één stoel, wat niet ideaal was. Door het lawaai van de straat konden we het raam helaas niet open laten. Gelukkig was het ontbijt wel prima in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service4

Dit hotel bevindt zich aan de rand van het centrum in een minder gunstige buurt. De 3-sterrenwaardering wordt niet waargemaakt. De kamers zijn matig, met tochtige ramen en een klein bed dat bedekt is met een vervelend pluizig dekentje. De douche laat ook te wensen over. Het personeel is niet bepaald vriendelijk. Kortom, dit hotel is geen aanrader. Voor een vergelijkbare prijs zijn er genoeg betere opties te vinden in Brussel.

Melden


Reisperiode: augustus 2023

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Ze zijn daar heel behulpzaam Alles word voor je dan. wij zijn er 3 weken geweest. de was werd gedaan voor ons Me kinderen hadden naar de zin ook veel uitleg over diverse dingen om bezoeken hulp met de kaarten gewoon super tijd gehad bij dit hotel. het eten was buiten gewoon goed. goede bedden

Melden


Reisperiode: juni 2018

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Ietwat verouderd hotel. Maar als je op zoek bent naar een basic hotel en niet al te duur wilt verblijven, is dit best een ok keuze. Het ontbijt was verder prima geregeld.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl