ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Conrad

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is prachtig met een gastvrije receptie. Het ontbijt is verrukkelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De slechtste hotelervaring ooit! Na een benauwd ritje in de lift kwamen we aan bij kamer 1, die allesbehalve schoon was. Terug naar de receptie, waar we na wat vertraging kamer 2 kregen aangeboden. Na een vermoeiende dag in Brussel keerden we terug naar een kamer zonder werkende sleutel, waterdruk, douche of badkraan. Na wat heen en weer lopen naar de receptie kregen we uiteindelijk een derde kamer aangeboden, waar we weer moesten wachten en onze reservering voor het diner in rook opging. Geen compensatie werd aangeboden voor al het ongemak. Uiteindelijk bleek zelfs de vierde kamer al bezet te zijn en waren de managers onbereikbaar. Na uren van gedoe en geen oplossing hebben we uiteindelijk besloten om het hotel te verlaten, met lege magen en onvoldaan. Het was een avond om snel te vergeten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Had ik geweten dat zwemmen 35 euro kost, dan had ik zeker een andere accommodatie gekozen. Met ons gezin van drie moesten we steeds om extra handdoeken vragen, die we uiteindelijk kregen van het kamermeisje of bij de receptie. Het ontbijt was daarentegen wel prima. Gelukkig hebben we ondanks deze kleine minpuntjes toch vier heerlijke dagen doorgebracht in Brussel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit prachtige hotel in Brussel is niet alleen goed gelegen, maar valt ook op door zijn netheid. De kamers zijn verrassend ruim voor een stadshotel en het ontbijtbuffet is meer dan uitgebreid. Het personeel is opvallend vriendelijk en attent, wat mijn verblijf nog aangenamer maakte. Zelfs na thuiskomst hielp de klantenservice mij snel en efficiënt met het digitaal toesturen van mijn factuur, wat mijn waardering voor Steigenberger hotels alleen maar versterkt. Ik zal zeker vaker overwegen om bij hen te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit elegante hotel straalt grandeur uit en het personeel is vriendelijk en behulpzaam, waardoor de valet parking service een echte plus is. De ligging van het hotel is ook erg prettig. Onze ervaring in de Superior Kamer was over het algemeen goed, hoewel sommige faciliteiten verouderd waren, zoals het gebrek aan USB-oplaadpunten en individuele thermostaatregeling, en de oude verwarmingsunit in de badkamer. Voor een 5-sterren hotel hadden we wel wat meer verwacht op dat gebied. Het was voor het eerst dat we moesten wachten op een plek in de ontbijtzaal, wat voor mij als ervaren reiziger een verrassing was. Het leek erop dat er te weinig personeel was, aangezien het lang duurde voordat onze tafel werd schoongemaakt. Het ontbijt was prima, maar niet zo uitzonderlijk als je zou verwachten van dit type hotel. Ondanks deze punten hebben we genoten van ons verblijf, mede dankzij het vriendelijke personeel. Het zou echter goed zijn als de kamerfaciliteiten gemoderniseerd worden en er meer aandacht wordt besteed aan het ontbijt.





© 2007-2025 ReisChecker.nl