ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Leonardo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een charmant hotel net buiten Brugge, gelegen in een rustige omgeving. Hoewel de kamers enigszins gedateerd zijn, draagt dit juist bij aan de knusse sfeer. We hebben genoten van ons verblijf en het personeel was bijzonder gastvrij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens onze reis naar Frankrijk maakten we een tussenstop bij het Green Park Hotel. De service was geweldig en we kregen uitgebreide uitleg over alles, inclusief de beste manier om naar het stadscentrum te reizen. De kamers ogen wat gedateerd, maar alles functioneerde naar behoren. Hoewel er geen airconditioning was, bood het zwembad een verfrissende tegemoetkoming. Het diner was redelijk standaard, terwijl het ontbijt uitgebreid en gevarieerd was. Over het algemeen een goede locatie voor een kort verblijf in Brugge en zeker geschikt voor gezinnen met kinderen die een paar dagen willen doorbrengen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging van de locatie is prachtig en goed bereikbaar. Bovendien ligt het op slechts een korte afstand van het centrum, op ongeveer 5 minuten lopen. Het personeel is enorm gastvrij en staat altijd voor je klaar! Een kleine tip: het ontbijt biedt voldoende variatie en smaakt heerlijk, maar er zijn te weinig tafels beschikbaar. Misschien is het een idee om gasten te vragen niet te lang te blijven zitten en in shifts te werken, zodat iedereen voldoende ruimte heeft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring met dit hotel was uiterst teleurstellend. We verbleven hier al meerdere keren voor vakantie, maar deze keer was het vanwege de intensieve zorg voor onze baby in Brugge. Toen we bij de receptie spraken over de situatie, verbleven we eerst een nacht, maar moesten de volgende dag naar een ander hotel vanwege volgeboekte kamers. Gelukkig mocht ons zoontje eerder naar huis, waardoor we onze tweede reservering wilden annuleren en naar huis wilden gaan. Op de website stond vermeld dat annuleren gratis was tot 14.00 uur. Ik belde het hotel, ze zeiden dat het geregeld was, maar ik ontving maar geen annuleringsbevestiging. Na een uur belde ik opnieuw en toen werd er gezegd dat ze het opnieuw zouden bekijken. Nog steeds geen bevestiging een uur later. Ik belde opnieuw en toen beweerden ze dat ik opeens geen recht had op gratis annuleren, omdat ik blijkbaar via een andere site had geboekt dan die van hen. Toen ik zei dat ik alle bewijzen kon laten zien, werd het opeens wel mogelijk gemaakt. Het is ontzettend triest dat je moet vechten voor iets dat op de website als vanzelfsprekend wordt gepresenteerd, vooral in de moeilijke situatie waarin we ons al bevonden. Als ik niet had gebeld en aangedrongen, zouden ze me gewoon de kosten hebben aangerekend. Wij zullen hier nooit meer terugkeren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen we aankwamen in de kamer, voelden we meteen de ijzige kou. De deur naar buiten sloot niet goed en de verwarming werkte niet. We hebben om hulp gevraagd bij de receptie, maar helaas zat het hotel helemaal vol en konden we niet verplaatst worden naar een andere kamer. In plaats daarvan kregen we een onhandige mobiele verwarming die niet veel verschil maakte, aangezien er een koude tocht door de deur naar binnen kwam. De nacht was oncomfortabel en ijskoud. Bij het uitchecken de volgende dag heb ik opnieuw mijn klachten geuit en om gedeeltelijke terugbetaling gevraagd, maar de medewerker kon niets anders doen dan mij vragen om een e-mail te sturen. Helaas heb ik nog steeds geen reactie ontvangen op mijn bericht.



© 2007-2025 ReisChecker.nl