ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Rome Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De Hilton ervaring is hier echt voelbaar, met kamers die een klassieke uitstraling hebben en tegelijkertijd comfortabel zijn. Het ontbijt is verrukkelijk en uitgebreid, een ware traktatie. De bar is prachtig en het restaurant biedt gerechten van hoge kwaliteit. De locatie van het hotel is ook zeer gunstig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de receptioniste, die ons duidelijke richtlijnen gaf over de geldende Covid-19 maatregelen. Alles was brandschoon, hygiënisch en goed onderhouden. Momenteel wordt er enkel roomservice aangeboden om drukte te vermijden. Onze kamer was zorgvuldig gedesinfecteerd en verzegeld. We voelden ons direct op ons gemak en veilig, zonder enige twijfel over onze gezondheid. De kamer was prachtig ingericht, met een waterkoker, groot televisiescherm, luxe badkamer en veel ruimte. Een bureau, comfortabele fauteuil en koelkast waren ook aanwezig. Kortom, een zeer aangename ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel heeft een klassieke uitstraling, wat vooral te merken is aan het interieur van de kamers. De prijs van 350 euro per nacht lijkt wat aan de hoge kant, zeker gezien het feit dat ontbijt niet is inbegrepen. Gelukkig compenseert het vriendelijke personeel en de gunstige ligging naast het vliegveld dit enigszins.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft zijn charme behouden ondanks zijn wat verouderde uitstraling. Het is handig gelegen op loopafstand van de luchthaven, maar de omgeving kan wat onguur overkomen met zwervende mensen in de buurt. Helaas was de bar gesloten bij aankomst vanwege een late aankomst met een late vlucht, maar het ontbijt was prima. Het vriendelijke personeel maakte het verblijf toch nog aangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hebben een hotel geboekt voor €281 voor één nacht, puur vanwege de behoefte van onze vermoeide baby van 1 jaar na een uitputtende reis. Helaas duurde het veel te lang voordat er een babybedje op de kamer stond, waardoor mijn man het uiteindelijk zelf moest regelen. Dit was een teleurstelling en niet bepaald klantvriendelijk. Het is essentieel dat een 1-jarige direct een geschikt bed heeft om in te slapen, zeker in een hotel van dit kaliber. De wachttijd had beter besteed kunnen worden aan het verkennen van de omgeving of het zoeken naar een beter alternatief. De kamers zijn gedateerd en het restaurant is aan de prijzige kant, hoewel het personeel in de schoonmaak wel erg hardwerkend en behulpzaam was. Mijn advies zou zijn om dit hotel alleen te boeken als er echt geen andere mogelijkheden zijn.

Melden


Reisperiode: juli 2022

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Nauwelijks mensen in het restaurant, toch duurde het een eeuwigheid. Liep genoeg personeel rond. De menu keuze is schraal. Kamers zijn prima. Zwembad zag er niet erg schoon uit enige reden om voor dit hotel te kiezen is om de andere dag meteen op het vliegveld te staan.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl