ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quadrifoglio I

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is top, en heeft een geweldige ligging net buiten Rome! Toen ik met een familieprobleem te maken kreeg, boden ze me een gratis overnachting aan. De service en hulp waren echt uitmuntend! Ook het ontbijt was heerlijk. Ik raad dit hotel zeker aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik geef deze accommodatie slechts één ster, omdat nul sterren helaas geen optie is in dit geval. Bij aankomst werd ik al met extra kosten geconfronteerd, wat meteen een slechte indruk achterliet. De badkamer was een van de eerste teleurstellingen - zonder verwarming en met een kille temperatuur van 12ºC op 3 december was een fatsoenlijke douche nemen onmogelijk. Een simpele ruimteverwarmer was het magere alternatief. De hygiëne liet te wensen over, met schimmel en een gevoel van kou overal. De kamers waren verre van wat op de website werd voorgesteld: oud, vies, afstandsbedieningen die niet werkten, geen drinkwater, een minibar zonder stroomvoorziening, deurposten die waren beschadigd, selectieve plafondverlichting, en vuile gordijnen en muren. Het ontbijt was ronduit teleurstellend, met minimale keuzes en onduidelijke labels voor mensen met voedselallergieën. Het gebrek aan vers voedsel maakte het bijna beter om helemaal over te slaan - alles was verpakt en onaantrekkelijk. Het enige lichtpuntje was het vriendelijke personeel in het eetgedeelte, vooral een dame die ons vriendelijk hielp. Helaas werd de positieve ervaring tenietgedaan door het onprofessionele gedrag van het overige personeel, vooral de receptioniste die onbeschoft en ronduit onprofessioneel was. Het is duidelijk dat er aan deze accommodatie nog veel verbeterd kan worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn echtgenoot verbleef een nacht vanwege werk en na een lange autorit was hij toe aan een verfrissende douche, maar tot zijn teleurstelling was het water ijskoud! Een ongelukkig minpunt tijdens ons verblijf. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijt veel goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en de hygiëne was in orde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons verblijf in een aangrenzende kamer van het hotel met handige parkeermogelijkheden, werden we vriendelijk ontvangen in een sfeervolle omgeving. Helaas vertoont de kamer enige slijtage, vooral de badkamer liet te wensen over. De doucheruimte had te kampen met beschadigde voegen en een gebrek aan waterdruk, waardoor het lang duurde voordat warm water beschikbaar was. Bovendien lekte de douche. De geluidsisolatie van de muren bleek onvoldoende aangezien we geluiden uit de naastgelegen kamer konden horen. Het ontbijtaanbod liet te wensen over, met een beperkte selectie en matige kwaliteit van zoete en voorverpakte producten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn verblijf in dit etablissement voor zaken, was ik teleurgesteld door de algehele staat van slordigheid en verval. Ondanks dat het ontbijt inbegrepen was, liet de ervaring veel te wensen over: tafels waren vies, placemats ontbraken en er was een gebrek aan bestek en andere essentiële voorzieningen. Bovendien werden de lekkernijen gepresenteerd in vieze bakjes. Ik raad het management ten zeerste aan om schoonmaakpersoneel in te schakelen om de hygiëne in de accommodatie te waarborgen. Daarnaast zou ik adviseren om de ontbijtservice te heroverwegen als deze niet op een adequate manier kan worden uitgevoerd.



© 2007-2025 ReisChecker.nl