ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Orange

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vermijd dit hotel, onze ervaring was verschrikkelijk. Een week voor onze reis stuurde ik een bericht via WhatsApp om te vragen of onze reservering in orde was, omdat we om 1 uur 's nachts zouden arriveren en ik zeker wilde weten dat er geen problemen zouden zijn. Ze antwoordden bevestigend. Bij aankomst in het hotel vertelde een medewerker ons dat onze naam niet op de gastenlijst stond en dat we alleen toegang tot de kamer zouden krijgen als we betaalden. Ondanks dat ik de reserveringsbevestiging, het WhatsApp-bericht en het betaalbewijs van mijn creditcard liet zien. De enige zin die hij kon zeggen was "dat is niet mijn probleem, je naam staat niet in mijn systeem en je mag alleen naar boven als je betaalt". We hebben bijna 3 uur - JA, 03 UUR - bij de receptie geprobeerd om naar boven te gaan, totdat ik zelf de hotelcomputer controleerde en de naam van onze reservering in hun e-mail vond - de medewerker nam niet de moeite om in zijn eigen e-mail te zoeken. Eindelijk, na veel stress, mochten we om 03:30 uur naar boven. Afgezien van dit vreselijke feit en de onbehulpzame medewerker, nog wat andere opmerkingen: de badhanddoeken zijn geweldig, de locatie is echt heel goed en de andere medewerkers die ons hielpen waren erg vriendelijk, maar helaas maakte dit niet alle stress bij het inchecken goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor het speciale jubileumjaar van 2025 verbleef ik een nacht in het bijzondere Orange Hotel. Het zou een 4-sterrenhotel moeten zijn, maar ik vraag me af wie deze sterren heeft toegekend. Dit hotel is eerder een verrassing dan een traktatie... Laat je niet misleiden door de mooie foto's op de website. De ingang bevindt zich aan de zijkant, een gang met nepgras op de vloer, zelf hier en daar wat opgelapt. Je bereikt de receptie, een klein hokje in retrostijl, via een trap die doet denken aan een jaren '60 huisbarretje. De kamer was alles behalve indrukwekkend. Klein van formaat (3x3 m2) met een eenvoudig tweepersoonsbed, simpel beddengoed, een minibar zonder drankjes maar wel met een prijslijst. Bovenop een soort bordenrek stond een mini-televisie en in plaats van nachtkastjes waren er twee planken in de hoeken van de kamer. De badkamer was piepklein, met een wasbak waar je amper je handen kon wassen. De hygiëne liet te wensen over en er waren te weinig handdoeken van matige kwaliteit aanwezig. Het personeel was ronduit teleurstellend. Toen de airconditioning 's ochtends om 5:40 automatisch aansprong en de kamer snel in een ijskast veranderde, was er geen afstandsbediening te bekennen. De conciërge (een Indiër) kon het probleem niet oplossen, dus moest ik zelf aan de slag. Het verblijf in Hotel Orange was absoluut een ervaring om niet snel te vergeten, eentje om later lachend aan je vrienden te vertellen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel bevindt zich op korte loopafstand van het Vaticaan, en binnen 10 minuten wandelen bereik je de Spaanse Trappen en Piazza Navona. Hoewel de kamer aan de kleine kant was en het bed vrij stevig, maakte het uiterst vriendelijke personeel van het hotel veel goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Absoluut geweldig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Positief gewaardeerd om de gunstige locatie in het centrum en de vriendelijke service van het personeel. Aan de andere kant zijn er talloze negatieve punten op te merken. Het inchecken is pas mogelijk na 15.00 uur, waardoor het geduld op de proef wordt gesteld. De kamers zijn ernstig verwaarloosd en vertonen gebrek aan onderhoud. Viezigheid, insecten op de vloer, een wankele airco, schimmel in het bad, laminaat dat loslaat, een niet goed sluitende douchecabine, vieze spiegels en vloeren, en een toilet dat niet goed werkt. Ook wordt de noodsituatie verergerd doordat het buitenslot 's nachts wordt gesloten en er geen 24-uurs receptie beschikbaar is. De receptie zelf is moeilijk te vinden en bevindt zich niet op de begane grond. Dit alles duidt niet op een 4-sterren hotelervaring, zoals beloofd, maar eerder op een accommodatie van 1 of hooguit 2 sterren. Een teleurstellende constatering.



© 2007-2025 ReisChecker.nl