ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Courtyard By Marriot Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een veelbelovend begin verloor deze plek zijn glans snel toen er een grote groep gasten arriveerde. De organisatie en het eten waren niet opgewassen tegen de drukte. Het staande buffet bood geen zitplaatsen en het aanbod was beperkt en van matige kwaliteit. Na slechts een half uur was er al geen fruit meer beschikbaar als dessert. Door de overbezetting van de twee restaurants moest je reserveren, maar dit werd niet duidelijk gecommuniceerd, waardoor gasten met honger bleven zitten. En zelfs als je erin slaagde een reservering te bemachtigen, werd er alleen een duur buffet aangeboden zonder andere opties.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is behoorlijk ruim van opzet. Het personeel is vriendelijk maar ook wat formeel in hun benadering. Helaas is er in drukke tijden bij de receptie een tekort aan personeel, wat resulteert in lange wachtrijen. Het ontbijt is prijzig, ook al is er een ruime keuze aan gerechten, maar zonder echt iets bijzonders te bieden. De eieren zijn lauw, doordat ze warm worden gehouden in een bain-marie. De kamer is goed onderhouden en smaakvol ingericht, maar heeft toch een standaard uitstraling die je in veel hotels tegenkomt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een fantastische ervaring. Dit 4-sterrenhotel straalt luxe uit zoals ik nog nooit eerder heb gezien. De kamers zijn ronduit indrukwekkend, met niet één, maar twee badkamers - één met een bad en één met een douche. Het personeel is heel gastvrij en het ontbijt is verrukkelijk en uitgebreid. Het leukste is dat je zelfs een lunchpakketje mag samenstellen om onderweg mee te nemen. Helaas laat de omgeving wat te wensen over, aangezien er weinig in de buurt te vinden is en Rome zich op een afstand van 30 kilometer bevindt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst in het hotel werden we begroet door een prachtige lobby en vriendelijk personeel bij de receptie. Helaas liet de hygiëne van de badkamer te wensen over, met een onaangename verrassing van een vorige gast. Nadat ik hier melding van had gemaakt en zelfs een foto had laten zien, werd er helaas geen actie ondernomen en heb ik het zelf moeten schoonmaken. Daarnaast werkte de douchekop niet, wat toch wel een minpunt is voor een hotel met vier sterren. Ondanks deze teleurstelling wilden we ons verblijf niet laten verpesten en besloten we positief te blijven. De kinderen keken uit naar een duik in het binnenzwembad, maar tot onze spijt was de hele wellnessafdeling gesloten vanwege renovaties. Dit was een tegenvaller, zeker omdat we specifiek hadden gezocht naar een hotel met een zwembad. Ook was het vervelend dat de 'familiekamer' eigenlijk gewoon één kamer met vier bedden was. Al met al hebben we een teleurstellende ervaring gehad bij het Rome Marriott Park Hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een geweldige plek met vriendelijk personeel dat je 's ochtends gezelschap houdt tijdens het ontbijt. Daarnaast is het ontbijt zelf ook voortreffelijk. Je kunt genieten van een fijn zwembad en lekkere cocktails (al zijn ze wat aan de dure kant). Het enige minpuntje is de kleine doucheruimte met een zachte straal. Maar al met al is de prijs-kwaliteit verhouding absoluut top in dit hotel!



© 2007-2025 ReisChecker.nl