ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Hermitage

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Het hotel is erg rustig en vredig, maar voldoet niet aan de verwachtingen van een viersterrenhotel!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring die ik had bij Hotel Transsylvanië was verre van aangenaam. Hoewel ik meestal geen negatieve beoordelingen geef, voel ik me verplicht om eerlijk te zijn over mijn ervaring hier. De foto's op de website zien er aantrekkelijk uit, maar ze geven een vertekend beeld van de werkelijkheid. Het hotel lijkt rechtstreeks uit de jaren '50/'60 te komen, met verval op elke hoek. Van beschimmelde tapijten en spinnenwebben tot behang met lekkages en plinten die vastzitten in de deurkozijnen, de hygiëne liet veel te wensen over. We moesten zelfs van kamer wisselen vanwege de slechte staat. Maar wat de ervaring echt verpestte, was de onbeschofte service van het management. Na een teleurstellende kennismaking zijn we zelfs voortijdig vertrokken zonder een enkele nacht te blijven. Ik deel deze review als een waarschuwing voor anderen die overwegen om hier te verblijven. Hopelijk helpt dit om teleurstelling te voorkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel ademt nostalgie van de jaren '70, met marmeren vloeren en muren die destijds als chic werden beschouwd. Hoewel veel kamers momenteel worden opgeknapt, is de prijs aantrekkelijk in vergelijking met andere hotels. Het vriendelijke personeel zorgde ervoor dat onze kamer elke dag brandschoon was, met voldoende warm water in de douche. Het enige minpuntje was het karige ontbijtbuffet voor een 4-sterrenhotel en het gebrek aan grote theekopjes. We moesten de thee maar liefst drie keer per ontbijt bijvullen. Ondanks dat was onze algehele ervaring positief.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring met Excel Roma Montemario was teleurstellend. Het begon al met de ongeplande verplaatsing naar dit hotel, waarbij de redenen steeds leken te veranderen. Het hotel zelf lijkt in verval te zijn geraakt, met een ontbijt dat te wensen overlaat en kamers die stoffig en verwaarloosd zijn. De service liet ook te wensen over, van een verkeerd geleverd kinderbedje tot problemen met de watertemperatuur in de douche. Het is jammer om te zien dat een potentieel prachtige accommodatie niet goed wordt onderhouden. Toch moet ik wel zeggen dat het personeel vriendelijk en behulpzaam was, daarom krijgt dit hotel van mij toch nog twee sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie verdient zeker geen hoge waardering, zowel vanwege de gebrekkige service als het gedateerde interieur dat stamt uit de jaren '80. Toen ik arriveerde, moest ik van kamer wisselen vanwege vieze lakens. De nieuwe kamer was matig en onvoldoende schoongemaakt, wat ook gold voor de rest van het hotel. Het ontbijt was teleurstellend met muffe croissants, slechte koffie en verpakte producten van bedenkelijke kwaliteit. Het enige positieve aspect waren de medewerkers, die altijd vriendelijk en behulpzaam waren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl