ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tivoli

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb de service beoordeeld met 1 ster, voornamelijk vanwege de telefoonservice met de klant. Toen ik telefonisch twee nachten boekte voor €140,00 per nacht plus toeristenbelasting, werd bij aankomst onverklaarbaar om €166,00 gevraagd die ik met mijn kaart betaalde. Aan het einde van mijn verblijf werd opnieuw €166,00 in rekening gebracht. De informatie en werkwijze van de telefoniste bij het boeken vond ik onnauwkeurig. De netheid van de kamers en het ontbijt waren echter prima. Door deze ervaring betreur ik dat ik niet opnieuw zal verblijven in deze omgeving.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn wel redelijk schoon, maar de meubels zijn behoorlijk verouderd. Het toilet is ook niet in goede staat. Het ontbijt laat echt te wensen over, er is weinig variatie en het smaakt niet lekker. De ligging van het hotel is niet ideaal, aangezien het dicht bij een drukke weg ligt en het lawaai van het verkeer goed te horen is. Er zijn weinig faciliteiten in de omgeving, zoals supermarkten of restaurants. Daarnaast sluit de receptie al om tien uur en is er geen parkeergelegenheid beschikbaar. Dit hotel lijkt meer op een bijgebouw van het naastgelegen hotel. Kortom, tenzij het echt niet anders kan, zou ik hier niet verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onthutst... Bij aankomst in de eerste kamer van het hotel werden we begroet door een groepje mieren. Een kamerwissel loste dit probleem niet op, wat wijst op een groter probleem in het gebouw. Dit soort situaties verwacht je simpelweg niet in een hotel met drie sterren. Alsof dit nog niet genoeg was, werden we daarna gevraagd om extra toeristenbelasting te betalen door een plotselinge wijziging in de wetgeving, wat op zich legaal is, maar wel een onaangename verrassing was na alle eerdere teleurstellingen. Het hotel zelf vertoonde duidelijke sporen van veroudering en onvoldoende onderhoud, met tekenen van vochtproblemen en oude meubels die uit een vorig tijdperk leken te komen. Zelfs de kledingkast leek overdreven groot voor een tweepersoonskamer. Het ontbijt was van matige kwaliteit en alleen te verdragen omdat het bij de kamerprijs was inbegrepen. Al met al was onze ervaring enorm teleurstellend. Ik zou iedereen aanraden om elders te kijken voor accommodatie. Het enige lichtpuntje was de ruime parkeergelegenheid. Voor de rest was er niets positiefs te melden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel straalt eenvoud uit, maar de prijs paste naar mijn mening niet bij de kwaliteit van de kamer. Bij het binnenkomen van de kamer, let ik altijd op de geur, en helaas voldeed deze niet aan mijn verwachtingen van een frisse en schone aroma. Desondanks was de kamer wel goed uitgerust met alle benodigdheden. Het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt was voortreffelijk en gevarieerd. Gelukkig was er voldoende parkeergelegenheid op het terrein.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gelegen in the middle of nowhere



© 2007-2025 ReisChecker.nl