ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lux

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een enkele ster - Teleurstellend! Ons verblijf in Hotel Lux in Venetië was een complete nachtmerrie. Bij aankomst in de avond lieten we onze bagage in de kamer achter en vertrokken meteen. Toen we later terugkwamen en ons wilden klaarmaken om te gaan slapen, verraste een gigantische kakkerlak ons in de kamer. Dit onverwachte voorval was ronduit schokkend en absoluut niet wat je verwacht, vooral niet in een hotel. Mijn partner belde meteen de receptie om het probleem aan te kaarten. Maar de reactie van de medewerker was onbegrijpelijk: er werd geen andere kamer aangeboden en het verwijderen van het insect werd ook niet geregeld. In plaats daarvan kregen we te horen dat we maar naar een ander hotel moesten uitkijken - midden in de nacht. Met tegenzin moesten we alles opnieuw inpakken en hopeloos op zoek gaan naar een nieuwe slaapplek. Deze gebeurtenis heeft onze hele ervaring verpest. We hopen op zijn minst ons geld terug te krijgen, want dit was echt onaanvaardbaar. Voor ons geen herkansing!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie van deze plek is absoluut fantastisch, maar dat is dan ook het enige positieve aan ons verblijf. Helaas werden we geconfronteerd met enkele ongemakken die onze ervaring minder aangenaam maakten. Tijdens ons bezoek in het regenseizoen moesten we dagelijks douchen, maar helaas was er niet genoeg warm water voor beide personen tegelijk. Dit betekende dat we onze douches kort moesten houden om koude verrassingen te voorkomen. Wat betreft de accommodatie, werden we niet in het hoofdgebouw geplaatst, maar in enkele appartementen in een afgelegen steegje. Bij het betreden van de hoofdtrap werkten de binnenverlichting niet, waardoor we ons moesten behelpen met de zaklamp van onze telefoons om naar de tweede verdieping te gaan. De kamer voelde vochtig aan en helaas werden zowel mijn partner als ik 's ochtends wakker met jeukende armen en benen, wat deed vermoeden dat de dekens misschien niet regelmatig werden gewassen, of erger nog. Het meest onaangename incident deed zich voor op de dag van het uitchecken. Terwijl we nog in bed lagen, ging de deur zonder waarschuwing om 9.30 uur open. Ondanks onze roep om aan te geven dat we aanwezig waren, opende de persoon aan de andere kant de deur toch. Hoewel hij zich verontschuldigde en vertrok, bleef dit voorval een onprettige nasmaak achterlaten. Al met al hebben we besloten om niet in het hotel te ontbijten en de zoektocht voort te zetten naar een betere accommodatie die meer waar voor ons geld biedt. Venetië blijft een prachtige bestemming, maar er zijn waarschijnlijk betere opties om te overwegen voor een aangenamer verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf van twee dagen in dit hotel was een teleurstelling. Hoewel het gebouw zelf niet slecht was, waren er verschillende gebreken die het verblijf minder aangenaam maakten. De toiletten waren verwaarloosd, stof lag overal en de haardroger in de kamer werkte niet. Duidelijk was er sprake van gebrekkig onderhoud. De organisatie liet ook te wensen over: na de eerste nacht moesten we van kamer wisselen zonder enige vooraankondiging, waardoor we een halve dag zonder kamer zaten. Het personeel, op een kort moment van vriendelijkheid van de receptioniste na, was onbeleefd en weinig begripvol. Het dieptepunt kwam op de dag van ons vertrek: ondanks dat we hadden betaald voor het ontbijt, werd ons dit geweigerd omdat we zeven minuten voor sluitingstijd arriveerden, zelfs nadat we hadden uitgelegd dat we een vlucht moesten halen. Dit starre en onredelijke gedrag maakte onze ervaring nog vervelender. Enig lichtpuntje was de gunstige ligging van het hotel en de vriendelijkheid van de ontbijtbediende, altijd met een glimlach en behulpzaamheid (in tegenstelling tot de rest van het personeel). Het is jammer dat het hotel met beter beheer en meer zorg een goede keuze zou kunnen zijn, maar zoals het nu is, raad ik het niet aan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte teleurstelling. Bij binnenkomst was het gelijk al duidelijk dat de hygiëne ver te zoeken was. De schemerige verlichting verbloemde maar net hoe smoezelig het eigenlijk was. De kamers waren benauwd en de airconditioning en kluis werkten niet naar behoren. Mijn ervaring werd bevestigd toen ik andere recensies las die dezelfde problemen benoemden. De medewerkers, op één uitzondering na, waren bot en onbehulpzaam, lieten ons zelf met bagage sjouwen en er was geen lift aanwezig. Alleen de gunstige ligging nabij bezienswaardigheden was positief. Als je op zoek bent naar een ontmoeting met Lurch van de Addams Family, dan zit je hier goed. Maar voor een aangenaam verblijf moet je deze plek echt links laten liggen. En het ontbijt? Daar kan je beter voorbij lopen; de 10 euro zeker niet waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was stijlvol ingericht, maar helaas was de airco niet instelbaar, waardoor het 's nachts erg koud was. Als je het raam opendeed, schakelde de airco uit en dan werden we belaagd door Venetiaanse muggen. Het ontbijt liet echt te wensen over. We zijn niet veeleisend, maar slechts jam of Nutella op een mini croissantje vonden we wel erg karig.



© 2007-2025 ReisChecker.nl