ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Graspo De Ua

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na onze recente ervaring in dit hotel kunnen we met zekerheid stellen dat het niet de beste keuze is voor een verblijf. Het personeel was niet onbeleefd, maar communicatie verliep moeizaam doordat niemand Italiaans sprak. De service liet te wensen over en onze kamers werden niet schoongemaakt, wat resulteerde in vieze badkamers en beddengoed. De kamers waren klein en onpraktisch, waardoor we onze koffers niet eens konden openen zonder te struikelen. Al met al was dit geen plek waar we zouden terugkeren, zelfs niet voor onze ergste vijand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na een overnachting in dit hotel, waarvoor we vooraf hadden betaald, kwamen we aan bij de opgegeven locatie en ontdekten dat het gesloten en verlaten was. Gelukkig wist het aangrenzende restaurant ons te vertellen dat het hotel verhuisd was, zonder ons hierover te informeren. Na wat moeite kregen we te horen dat we nu moesten inchecken bij een ander hotel, Hotel al Canal Regio. Hoewel we geen voorafgaande melding hadden ontvangen, waren we opgelucht dat de medewerker van het nieuwe hotel ons vriendelijk ontving en ons een kamer aanbood met uitzicht op de gracht. Het vervangende hotel was redelijk, niet meer dan dat, maar gelukkig beter beoordeeld dan het teleurstellende Graspo de Ua.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We reserveerden online een bagageopslag en betaalden ervoor, maar bij aankomst bij de accommodatie kregen we te horen dat we onze bagage daar niet konden achterlaten. Na wat discussie verwezen ze ons door naar een ander gastenverblijf, Guest House Al Canal Regio, dat een overeenkomst met hen had. Daar werden we vriendelijk ontvangen en konden we onze bagage tot 16.00 uur achterlaten, het tijdstip waarvoor we hadden geboekt. Echter, er werd niet gemeld dat er op dat moment niemand aanwezig zou zijn. Het kostte ons moeite om de deur te openen en eenmaal binnen zagen we dat de bagage niet was gecontroleerd. Naast onze bagage stonden er ook andere koffers die we eenvoudig hadden kunnen meenemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie laat veel te wensen over: hoge prijzen, beloofde services die niet worden nagekomen en matige schoonmaak. Bij het inchecken kon ik amper communiceren met een medewerker die geen Italiaans sprak en mijn vragen in het Engels maar half begreep. Een waterkoker zonder thee en mokken op de kamer leek mij nogal nutteloos. Toen ik erom vroeg bij de receptie, brachten ze alleen de mokken - belachelijk! De hygiëne liet ook te wensen over en mijn kamer zonder raam kwam niet overeen met de veelbelovende foto's. Helaas, ik kan deze plek aan niemand aanraden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb echt genoten van het eten, vooral van de zeevruchten. Het was een ware smaaksensatie!



© 2007-2025 ReisChecker.nl