ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tryp

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geniet van een gezellige en stille kamer voor een betaalbare prijs. Begin je dag met een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, inclusief een verse cappuccino, voor slechts € 3,- extra!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een heerlijke plek met uitgebreide voorzieningen en een handige ligging nabij een enorm winkelcentrum en de snelweg. De elegante kamers stralen luxe uit en het ontbijt is van fantastische kwaliteit voor een betaalbare prijs. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een comfortabel verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De service was uitstekend, met snelle en duidelijke antwoorden op mijn vragen per e-mail. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door het oprechte en aardige personeel. De ruime kamer was brandschoon en voorzien van overvloedige handdoeken en dergelijke. Het was geweldig om de shuttle naar het centrum te kunnen nemen. Ook hadden ze een oplaadpunt voor mijn Tesla gereserveerd en keurig vrijgehouden. Het ontbijt was heerlijk, zelfs tijdens de coronacrisis. Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven hier voor één nacht op weg naar Capodarco. Het diner en ontbijt waren van goede kwaliteit. Het personeel tijdens het ontbijt had echter wel wat vriendelijker mogen zijn. Toen we aankwamen, genoten we van een laat diner, waarbij we werden bediend door een buitengewoon vriendelijke oudere gentleman die zijn uiterste best deed om in het Engels met ons te communiceren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De hygiëne in het Best Western CTC Hotel Verona laat te wensen over, ondanks het feit dat we een 4-sterrenhotel hebben geboekt voor een luxe en schoon verblijf. Helaas waren er in onze kamer poepresten in de toiletpot, haar op de vloer, handafdrukken op het raam, schimmel op het plafond, stof op het deurkozijn en vlekken op de muren te vinden. Toen ik dit ontdekte, nam ik direct contact op met Booking.com. Ik had weinig vertrouwen in het hotel en wilde zo snel mogelijk vertrekken. Gelukkig bood Booking.com aan dat Best Western CTC Hotel Verona ons een ander hotel op hun kosten moest aanbieden. Ze namen ook meteen contact op met de receptie van het hotel. Bij de receptie van het hotel voelde ik me niet serieus genomen, ondanks het arrogante gedrag van het personeel nadat ik mijn klachten had geuit. Het hotel bood geen directe oplossing zoals geld terug, maar alleen een kamerupgrade. Aangezien ik weinig vertrouwen had in het hotel, heb ik doorgezet en aangedrongen op contact met Booking.com voor assistentie. Uiteindelijk hebben we een upgrade naar een andere kamer gekregen, maar ook deze was niet schoon. Er lagen nagelresten en vlekken op de kussens. Desondanks zijn we uit vermoeidheid toch gaan slapen. Al met al was het een uiterst teleurstellende ervaring met dit hotel, waarbij de hygiëne een groot probleem bleek te zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl