ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel La Bougainville

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer was angstaanjagend en oncomfortabel, ik kon geen oog dichtdoen. Vreemde geluiden leken vanuit alle hoeken te komen, zelfs geluiden van regen terwijl het buiten kurkdroog was. Elk geluid van de aangrenzende kamer leek rechtstreeks mijn kant op te komen, waardoor ik me onrustig voelde. Midden in de nacht belde ik de receptie over de storende geluiden, maar kreeg te horen dat er niets kon worden gedaan omdat de kamer volgeboekt was. Teleurgesteld bleven ze steken bij verontschuldigingen, zonder verdere actie te ondernemen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Klein hotel met een rustige sfeer en comfortabele kamers. Het ontbijt was uitstekend, maar er is geen roomservice beschikbaar. Bij de receptie kun je bustickets kopen en toegangskaarten voor de kabelbaan naar Monte Solaro. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam, en geeft duidelijke uitleg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect gelegen voor wie graag in de buurt van Anacapri en de vele restaurants in die omgeving wil verblijven. Onze kamer was brandschoon en het personeel was zeer attent en vriendelijk. Een speciale vermelding voor de dame die het ontbijt verzorgde - haar vrolijke persoonlijkheid gaf onze ochtenden echt een boost! Het is een leuke extra dat het hotel een zwembad heeft, ook al is het niet al te groot. Ik kan het zeker aanraden om hier te verblijven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons recente verblijf in dit hotel met onze familie werden we helaas teleurgesteld. Hoewel we ieder jaar al vijf jaar lang naar Capri reizen, moesten we vanwege de aanwezigheid van een klein meisje van hotel veranderen en kozen we voor deze locatie, die leek te voldoen aan onze behoeften. Het grootste struikelblok was de shuttle service, die voor ons van cruciaal belang was vanwege het meisje van twee jaar dat met ons meereisde. De communicatie met de drie receptionisten over dit onderwerp was verwarrend en we kregen telkens verschillende antwoorden. Uiteindelijk bleek dat de shuttle service niet beschikbaar was, ondanks dat deze duidelijk op de binnenplaats stond geparkeerd. Dit alles gebeurde in Capri, in een viersterrenhotel, wat simpelweg onaanvaardbaar was. Naast de teleurstellende servicenormen, lieten ze duidelijk blijken dat onze behoeften hen niet veel konden schelen door ons tegenstrijdige informatie te verstrekken. De kamers vertoonden gebreken die niet strookten met de verwachtingen van een viersterrenhotel, zoals vuile muren en een douchekop met een minimale waterstraal. Ondanks het vriendelijke en behulpzame overige personeel, heeft dit hotel een klant verloren en zal ik het niet aanbevelen aan anderen. Het spijt me dat dit in schril contrast staat met wat ons beloofd was: een gratis service inbegrepen en het voorafgaande waarschuwing van receptionist Luigi over mogelijke problemen. We hebben besloten dat ons volgende verblijf elders zal zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel in Anacapri heeft een perfecte ligging, vlakbij de kabelbaan en met een bushalte voor de deur. Het is gemakkelijk om de bus naar Capri te nemen, waar je eenvoudig je kaartje bij de receptie van het hotel kunt kopen. Meneer Luigi regelt het vervoer van de jachthaven naar het hotel. Het is handig om vooraf met hem af te spreken en de prijs is 25 euro. Dit maakt de reis van en naar de jachthaven een stuk makkelijker. Onze kamer was comfortabel, maar de badkamer was een beetje aan de kleine kant. Het ontbijt was uitstekend. Al met al heb ik genoten van mijn verblijf in het hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl