ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Adam

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vorig jaar verbleef ik in dit hotel tussen 25 en 26 september. Ik had eigenlijk geboekt in het Agape Hotel dat vlakbij lag, maar ze hadden overboeking en stuurden me naar dit andere hotel in de buurt. Bij aankomst bij de ingang was het meteen duidelijk dat dit geen topervaring zou worden. De buitenkant was verwaarloosd en gaf niet bepaald een uitnodigende indruk. Het interieur was gedateerd en kaal, met weinig aandacht voor detail. Mijn kamer was oud en miste basiscomfort, zoals een minibar. De muren vertoonden krassen en vlekken, en de badkamer was karig uitgerust zonder de gebruikelijke toiletartikelen die je mag verwachten in een viersterrenhotel. De liften waren krap en ouderwets, en de geluidsisolatie liet veel te wensen over. Het personeel was afstandelijk en niet bepaald hartelijk. Gelukkig verbleef ik er maar één nacht, want langer had ik deze teleurstellende ervaring niet getolereerd. Het is onbegrijpelijk dat dit hotel een viersterrenclassificatie heeft, ik voelde me echt misleid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik begrijp niet hoe dit hotel aan 4 sterren komt. Laat me beginnen met te zeggen dat ik naar Milaan moest voor werk en niet bewust voor dit hotel heb gekozen. Laten we eens kijken naar de locatie: het enige positieve is dat het dichtbij de metro ligt, maar jammer genoeg bevindt het zich in een minder prettige buurt. De kamers zagen er niet uit zoals op de foto's: op het eerste gezicht leken ze misschien nog in orde, maar in werkelijkheid waren ze verouderd. Het ontbijt was beneden alle peil. Wat betreft het personeel, toen ik op de eerste avond vroeg om een stopcontact voor de koelkast (die zou moeten werken) werd me verteld dat het er niet was, en zelfs uitgelachen omdat ik de koelkast "echt nodig had". Dan over naar het belangrijkste punt: netheid. Als ik 0 sterren zou kunnen geven, zou ik dat doen. De kamer was stoffig en ik, als iemand met allergieën, voelde me verschrikkelijk. Het was zelfs zichtbaar op de kussens en lakens. Het ergste was nog de aanwezigheid van insecten. Op de tweede avond zag ik een kakkerlak over de muur lopen voordat ik de badkamer binnenstapte. Op de laatste dag zag ik een beestje onder de matras vandaan komen, beestjes die in het stof leven. Op diezelfde dag spotte ik ook een insect op het raam. Zonder deze hygiëneproblemen was het misschien nog te doen, maar helaas is hygiëne het allerbelangrijkste tijdens een hotelverblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het is tijd voor een drastische verandering in dit hotel! Vanaf het moment dat we aankwamen, leken de problemen zich op te stapelen. Het bed was versleten en toen we om een andere kamer vroegen, werden we niet serieus genomen door de receptioniste, die ons zelfs leek uit te lachen. Op de dag van vertrek werden we verrast door een medewerker die zonder kloppen onze kamer binnenkwam, bijna als een onaangekondigde gast. Het voelde alsof we geen privacy hadden. Deze ervaring laat me twijfelen aan de integriteit van het personeel en maakt me echt afvragen of er stappen moeten worden ondernomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas voldeed de accommodatie niet aan onze verwachtingen. De foto's zagen er aantrekkelijk uit, maar in werkelijkheid viel het tegen. De bedden waren oncomfortabel en verschoven tijdens het slapen, wat resulteerde in rugpijn. Er ontbraken basisvoorzieningen zoals een waterkoker en een koelkastje, vooral in een bloedhete kamer tijdens de zomer. De zogenaamde airconditioning bleek slechts een ventilator te zijn die de situatie verergerde. Daarnaast kampte de douche met een verstopping. Hoewel er dagelijks werd schoongemaakt, lieten de schoonmaaksters de vloeren zo nat achter dat je lang moest wachten tot het opdroogde. Het ontbijtbuffet was redelijk goed en het personeel was vriendelijk, maar voor een 4-sterren hotel viel de algehele ervaring tegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Goed bereikbaar.



© 2007-2025 ReisChecker.nl