ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Four Seasons

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een charmante binnenplaats om te genieten van de stralende zon. Helaas is het ontbijt niet meer in buffetvorm en dat was wat onhandig. Ik probeerde van tevoren via de hotelwebsite ondersteuning te krijgen via de chat voor speciale maaltijden, maar kreeg lange tijd geen reactie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een verblijf in dit hotel in Milaan is altijd een plezierige ervaring. Het biedt uitstekende service, een gunstige locatie en een heerlijk restaurant. Bovendien is de binnenplaats een charmante plek om van een kopje koffie te genieten. Het enige nadeel is dat het aan de prijzige kant is. Ondanks dat, ben ik er al meerdere keren teruggekomen en blijf ik erg tevreden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In het bruisende modecentrum van Milaan bevindt zich dit hotel, een weelderige oase waar historische allure en eigentijdse elegantie samenkomen. Bij aankomst werd ik direct verwelkomd door een onberispelijke service. Het personeel was hartelijk, attent en streefde ernaar om mijn verblijf onvergetelijk te maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn recente bezoek aan het Four Seasons Hotel in Milaan had ik een verrassende ervaring tijdens wat een ontspannen happy hour moest zijn met vrienden en mijn geliefde Chihuahua. Hoewel we genoten van de chique bar, met charmante maar ietwat onpraktische tafels, voelde ik me wat ongemakkelijk vanwege een ander stel aan de aangrenzende tafel, dat duidelijk niet op zijn gemak was met honden. Uit respect hield ik mijn kleine metgezel tijdens ons verblijf keurig in mijn armen. Toen we vertrokken en ik mijn Chihuahua neerzette, glipte ze even langs hun tafel (het enige pad dat beschikbaar was vanwege de beperkte ruimte). Tot mijn verbijstering schopte de man mijn hond. Vol verbazing en verontwaardiging besloot ik de situatie op een waardige manier aan te pakken en een directe confrontatie te vermijden. Ik sprak met de hotelmanager, Simone, over het incident. Ondanks zijn persoonlijke liefde voor dieren en zijn belofte om met het echtpaar te praten, kwam Simone terug met weinig meer dan excuses en een ‘er is niets dat we kunnen doen’. Het verbaast me dat zulk gedrag wordt getolereerd in een hotel dat hoog inzet op uitzonderlijke gastvrijheid. Een plek die elegantie en hoffelijkheid zou moeten uitstralen, liet toe dat een daad van agressie jegens een onschuldig huisdier ongestraft voorbijging. Deze ervaring heeft me diep teleurgesteld en ik twijfel sterk of ik ooit nog zal terugkeren. Ik kan het Four Seasons Milan ook niet met een gerust hart aanbevelen aan vrienden, huisdierbezitters of aan wie dan ook die een hogere standaard van fatsoen verwacht dan wat alledaags is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een tijdje terug verbleef ik in het Four Seasons Hotel Milano en het was een onvergetelijke ervaring. Ik kreeg de kans om werk te verrichten op een bijzonder interessante locatie, waar ik historische architecturale en artistieke elementen mocht bestuderen die gerestaureerd moesten worden. Deze elementen waren afkomstig uit een oud kloostercomplex uit de vijftiende eeuw. Gewapend met oude kaarten kon ik de oude structuren en details van het klooster verkennen, wat voor een opwindende ervaring zorgde. Het personeel aan de receptie was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, wat mijn verblijf nog aangenamer maakte. Deze herinneringen koester ik ten zeerste en ik hoop dat deze review, zij het niet direct gerelateerd aan de hotelfaciliteiten, toch van waarde zal zijn voor anderen. Bedankt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl