ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Axis

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel straalt een warme en gastvrije sfeer uit. Het personeel is uiterst vriendelijk en de inrichting van het hotel is prachtig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb genoten van mijn verblijf in 2 Axis hotels. Ze zijn prachtig en tegelijkertijd betaalbaar, en bieden heerlijke ontbijt- en dinermogelijkheden. Het was echt een aangename ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is prima, maar er is nog ruimte voor verbetering in de badkamer. Daarnaast zou het restaurant wat gastvrijer en professioneler kunnen overkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje. De inrichting is prachtig en eigentijds, wat zorgt voor een aangenaam verblijf. De overnachting was prima en het ontbijt voldeed zeker aan de verwachtingen, al heb ik wel eens beter gehad. Toch zou ik dit hotel zeker aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hadden dit hotel geboekt vanwege de veelbelovende uitstraling op de foto's en in de beschrijving, vooral vanwege de aanwezige SPA. Vooraf hadden we nog gebeld om te informeren of we gebruik konden maken van de SPA bij het boeken van een kamer, wat bevestigd werd. Echter, na de boeking kregen we te horen dat het gebruik van de SPA €5 per persoon per uur kostte, iets wat niet was gecommuniceerd tijdens het telefoongesprek en ook niet duidelijk vermeld stond op de website. Daarnaast bleek het verplicht te zijn om slippers en een badjas te gebruiken, waarvoor we ook extra moesten betalen. De slippers zaten niet comfortabel en de badjas kostte ook nog eens €5 per stuk per persoon. Eenmaal in de SPA ontdekten we dat de sauna defect was, maar de kosten bleven onveranderd. Al met al voelde het misleidend om dit hotel voor de aangegeven prijs te boeken, zeker gezien de extra kosten. Een uurtje zwemmen met z'n tweeën kostte ons al €30 extra. Absurd! Toen we onze ontevredenheid uitten, was er geen ruimte voor enige vorm van compensatie in de klantenservice. Voor €210 voor 2 nachten hadden we meer service verwacht, vooral omdat het hotel niet eens in het centrum van Porto lag.



© 2007-2025 ReisChecker.nl