ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tivoli

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De gangen zijn bedekt met vervuilde en verouderde vloerbedekking. Het zwembad is dringend aan vernieuwing toe, met gevaarlijke situaties zoals losse en gebroken tegels, kapotte of ontbrekende hekwerken tussen de zwembadstangen en een gevaarlijke houten vlonder waar kinderen splinters oplopen. De föhn in de badkamer is verouderd en vies. Het personeel is onvoldoende aanwezig en veel van hen spreken geen Engels. Er zijn talrijke wijnen van de wijnkaart die niet beschikbaar zijn. De meubels bij de bar op het dak zijn oud en vies, en het geheel ziet er niet uit zoals op de foto's. Kortom, deze accommodatie verdient zeker geen 5 sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De luxe van dit hotel is ongeëvenaard. Onze kamer werd dagelijks twee keer schoongemaakt, wat een verademing was. Het ontbijtbuffet is een ware traktatie en het personeel staat altijd paraat voor vragen. Helaas was het binnenzwembad gesloten wegens renovatie, maar gelukkig konden we wel genieten van de indoor sauna. Daarnaast is de fitnessruimte van alle gemakken voorzien. Het adembenemende uitzicht op zee maakt het plaatje helemaal compleet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is werkelijk een pareltje, gelegen op een fantastische locatie en voorzien van alle gemakken! De kamers zijn stijlvol ingericht met een ruim balkon en het personeel is zeer gastvrij. Het ontbijtbuffet is buitengewoon goed en uitgebreid. De service is uitmuntend, met een kamer die twee keer per dag wordt schoongemaakt. Toen wij om een late checkout vroegen vanwege onze avondvlucht, kon onze kamer helaas niet beschikbaar blijven. Echter, zonder gedoe werd er direct een andere kamer geregeld waar we konden douchen en omkleden. Dit soort uitzonderlijke service maakt dat wij graag weer terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Marcid en Ricardo van Restaurant De Kelder waren ontzettend vriendelijk en gastvrij. We hebben een dag lang genoten van heerlijk eten in het gezellige restaurant. Helaas liet de hygiëne in de kamers te wensen over, met veel vliegjes. We verblijven nog een paar dagen en hopen dat we nog een keer boven kunnen dineren. Opvallend was dat de klantenservice minder goed was als je geen drankjes bestelde. Het lange wachten (2.5 uur!) op ons eten was ook teleurstellend. Ik hoop dat de directie hier aandacht aan besteedt en ervoor zorgt dat iedereen weer met plezier kan eten bij hen. Bekijk de foto's voor een impressie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In dit hotel wil je nooit meer weg! De zee en de grot vormen een betoverend decor dat nooit verveelt. En dan die ligstoelen aan het zwembad, ideaal om eindeloos naar de zee te staren. De vriendelijke en gastvrije medewerkers maken je verblijf compleet. Het uitgebreide ontbijt is van topkwaliteit en de kamers zijn prachtig ingericht, comfortabel en brandschoon. Sommige mensen klagen over details, maar wij vinden dat perfectie saai kan zijn. Voor ons was het een fantastische ervaring! Helaas moeten we uitchecken en naar huis gaan, maar we keren met plezier terug naar deze geweldige plek!



© 2007-2025 ReisChecker.nl