ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Vila Gale Marina

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Van 8 tot 15 oktober 2007 verbleven we in dit hotel. Hoewel er veel Engelse gasten waren die soms nogal luidruchtig waren, hebben we wel genoten van ons verblijf. Onze kamer op de 9e verdieping bood een prachtig uitzicht op de zee en de jachthaven. Het eten was van goede kwaliteit, met elke avond een ander thema om van te genieten. De service was uitstekend! Op de laatste ochtend verrasten ze ons met een uitgebreid ontbijt op de kamer om 4.30 uur 's ochtends. Dat noem ik pas servicegericht! Echt top!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service3

De service was ondermaats, we waren te laat voor het avondeten door vertraging en kregen geen alternatief aangeboden. Het hotel werd voornamelijk bevolkt door luide Engelse gasten, wat onze nachtrust keer op keer verstoorde. Het ontbijt en het avondbuffet waren eentonig en karig, met slechts twee soorten warme groenten waarvan er altijd worteltjes waren, 10 dagen lang. Het personeel was onvriendelijk, met uitzondering van één serveerster. Bij het uitchecken om half 7 in de ochtend was het buffet maar half gevuld en kregen we geen wens voor een goede reis – alleen de prijs voor het huren van een kluisje werd vermeld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service6

Hoewel niet zo bekend onder Belgische reizigers, is dit hotel absoluut een verborgen pareltje. De inrichting is piekfijn in orde en het personeel verwelkomt je met een glimlach. Het avondeten bij halfpension is verrukkelijk en de ligging van het hotel is perfect met een adembenemend uitzicht op de haven. Het enige minpuntje is dat er in de kamer geen kast is om kleding op te bergen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

De kamers waren klein en onhygiënisch, de prijs die we ervoor betaalden stond niet in verhouding tot de kwaliteit. Het personeel was onbeleefd en al met al was onze ervaring teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4

Na het boeken van een prijzige vakantie waren we teleurgesteld in het hotel, dat niet aan onze verwachtingen voldeed. Het personeel was onbeleefd en sprak nauwelijks Engels. Vanwege de bouw van het hotel waren slechts een paar ligbedden bij het zwembad de hele dag in de zon te vinden. De foto's in de brochure waren erg misleidend door het gebruik van een groothoeklens. Ondanks het verbod op het reserveren van ligbedden, deden vooral Engelse gasten dit gewoon zonder consequenties, ondanks dreigementen op briefjes in de kamers. De kamers waren klein en slecht schoongemaakt, maar het eten was wel van goede kwaliteit. Het hotel verdiende zeker geen 4-sterren beoordeling. Het zogenaamde barretje in een blokhutje bij het zwembad was teleurstellend, omdat ze zelfs koffie en wijn in plastic bekers serveerden.





© 2007-2024 ReisChecker.nl