ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Axis Viana Business & Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel was heel gastvrij en het ontbijtbuffet was zeker van hoge kwaliteit, waardoor ik het een viersterrenwaardering zou geven. Helaas waren de bedden te stevig en miste het binnenzwembad een gezellige atmosfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het aanbod op de menukaart en de wifi in de kamer lieten te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prachtig hotel met een uitstekende service van het vriendelijke personeel. De bedden zijn wel wat aan de stevige kant, maar dat maakte het verblijf niet minder comfortabel. Het binnenbad vereist dat gasten een zwemkap dragen, wat voor sommigen misschien wat ongebruikelijk kan zijn. Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten loopafstand van het centrum, wat een aangename wandeling kan zijn voor gasten die graag de omgeving verkennen. Het ontbijt was heerlijk en zorgde voor een goede start van de dag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het wellnesscentrum bood enkele ontspannende faciliteiten, waaronder een knus zwembad, een intieme Finse sauna en een verrukkelijk Turks stoombad. Helaas viel de prijs van 30 euro per persoon tegen, gezien het beperkte aanbod en het ontbreken van eet- en drinkmogelijkheden ter plaatse. Na de sessie dien je je weg te banen naar het hotel voor een hapje of drankje, wat enigszins teleurstellend is als je plotseling wat wilt nuttigen. Het reserveren van een behandeling bleek lastig, aangezien er pas vanaf 17.00 uur plek was en wij al om 11.00 uur aanwezig waren. Een vooraankondiging om teleurstelling te voorkomen was op zijn plaats geweest. De verplichting van badmuts en badkleding was een minpunt, maar gelukkig werden handdoeken en badjassen verstrekt. Voor een badmuts diende je echter nog eens 5,00 euro uit te geven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel liet een onvriendelijke indruk achter en had moeite met Engels communiceren. De kamer was slecht verlicht, waardoor lezen bijna onmogelijk was. Er waren in de badkamer slechts twee plastic bekers die niet waren vervangen, en er ontbraken essentiële items zoals tissues en bodylotion. Opmerkelijk was de afwezigheid van een voldoende aantal stoelen en bureau in een tweepersoonskamer in dit 4-sterren hotel. De informatievoorziening liet te wensen over, met pas 's avonds om half acht duidelijkheid over het menu in het restaurant. Gelukkig was het restaurant wel het hoogtepunt van het verblijf, met een uitstekend dinerbuffet en een zeer smakelijk ontbijtbuffet.



© 2007-2025 ReisChecker.nl