ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Portas Do Sol Da Bemposta

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We verbleven in dit hotel op 22 en 23 februari. Het personeel van het hotel was uiterst vriendelijk, attent en altijd bereid om te helpen. De kamer was knus, licht en warm, met de airconditioning die perfect werkte in de verwarmingsmodus. Het bed was groot en comfortabel, met een extra deken in de kast. De douchewater was meteen warm, zonder te hoeven wachten tot het opwarmde. Er waren veel handdoeken en naast de standaard toiletartikelen waren er ook badmutsen en douchegel beschikbaar. We zouden graag zien dat een 4-sterrenhotel ook tandenborstels en tandpasta op de kamer zou aanbieden. De spa was klein, met een sauna en een Turks bad. Wat we het leukst vonden was het verwarmde zwembad, met bubbelgedeeltes. Het enige minpunt was de beperkte tijd voor de diensten - 50 minuten voor alles leek ons een beetje kort. Het ontbijt van het hotel was zeer gevarieerd, met opties voor zowel kinderen als volwassenen: omelet, worstjes, spek, kazen, brood, croissants en veel zoetigheden. De koffiemachine werkte een beetje vreemd - in plaats van cappuccino maakte hij iets dat op cacao leek, en in plaats van koffie verkeerd slechts een Amerikaanse koffie. Er was ook een selectie van sappen en thee. Al met al waren we zeer tevreden en zouden met plezier terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel onderscheidt zich niet door zijn professionele personeel. Ons verblijf verliep allesbehalve vlekkeloos: bij aankomst was de kamer ijskoud. Toen we vroegen om een extra kaart zodat we de airconditioning aan konden laten terwijl we weg waren, probeerde de receptioniste er alles aan te doen om dit te voorkomen. Pas toen we dreigden het hotel te verlaten, gaf ze uiteindelijk toe en gaf ons de kaart. Gedurende ons verblijf tussen 10 en 13 maart werd de eetzaal nooit geopend vanwege het geringe aantal gasten. Hierdoor moesten we al onze maaltijden op de kamer nuttigen, wat nogal deprimerend was. Het ontbijt en zelfs het diner werden allemaal op de kamer geserveerd. Bij het uitchecken insinueerde de medewerker dat we handdoeken hadden gestolen, terwijl deze bij aankomst niet eens waren verstrekt. We hebben geen gebruik gemaakt van de spa vanwege een onaangename discussie die ontstond. Na deze beschuldiging hebben we een klachtenboek gevraagd, waarin we ons ongenoegen hebben geuit. We hebben zelfs overwogen de politie te bellen, maar de medewerker heeft uiteindelijk haar excuses aangeboden. Om al deze redenen zou ik dit hotel niet aanbevelen voor een verblijf. Ik begrijp echt niet hoe dit hotel 4 sterren heeft gekregen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prachtig aangelegde omgeving

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was ontzettend gastvrij, het hotel was brandschoon en de locatie was prachtig met de zee en het meer in de buurt. Het restaurant serveerde heerlijk eten en was ook nog eens betaalbaar. Ik kan niets negatiefs bedenken over dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een hedendaags luxueus wellnessresort, gelegen in de buurt van een charmant historisch stadje en een prachtig zandstrand, allemaal op korte loopafstand van elkaar.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl