ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Amazonia Jamor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat dit hotel echt onderscheidt, is de vriendelijkheid van het personeel. De kamers laten echter te wensen over: ze zijn verouderd, slecht uitgerust en onhygiënisch. Het balkon biedt geen comfortabele zitplekken en het uitzicht op de parkeerplaats en drukke weg is verre van aantrekkelijk. Het is moeilijk te begrijpen hoe dit hotel vier sterren heeft verdiend. Ik ben in veel betere, goedkopere en schonere driesterrenhotels in Portugal verbleven, dus deze waardering lijkt me niet helemaal terecht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als middelmatigheid een gezicht zou hebben, dan zou dat van het Amazónia Jamor Hotel zijn. Dit hotel pronkt met vier sterren, maar in werkelijkheid biedt het slechts een apathische service, een chaotisch management en een zeer oneerlijke houding tegenover de gasten. We hadden een driepersoonskamer geboekt met ontbijt inbegrepen - en betaalden het overeenkomstige bedrag. Door onvoorziene omstandigheden kon de derde gast niet reizen. We informeerden de receptie bij het inchecken over de situatie, in de veronderstelling dat we gewoon de driepersoonskamer zouden behouden, aangezien dat was wat we gecontracteerd hadden en betaalden. Tijdens het inchecken zagen we nog een ander koppel met een kind arriveren, blijkbaar met een verkeerde reservering (tweepersoonskamer voor drie personen). Zonder enige discretie gaf de medewerker die ons hielp hen uiteindelijk onze driepersoonskamer en gaf ons zonder enige communicatie een tweepersoonskamer. Op geen enkel moment werd ons verteld dat er een wijziging in het kamertype was geweest. We realiseerden ons pas dat er verwarring was toen we op de kamer aankwamen en zagen dat er slechts twee bedden stonden - in plaats van de drie die in onze reservering stonden. Toen we het hotel confronteerden met wat er was gebeurd, was het antwoord nog beschamender. Ze vertelden ons vals dat de tweepersoonskamer met ontbijt dezelfde prijs had als de driepersoonskamer - iets wat niet klopt, aangezien het prijsverschil rond de 40 euro ligt. Nog erger was de voortdurende poging om de verantwoordelijkheid te ontwijken: "ik deed niet de incheck" werd het enige argument dat werd gepresenteerd. Het is belangrijk om te benadrukken dat we nooit om een terugbetaling hebben gevraagd. Wat we eisten was simpel: de kamer die we hadden geboekt, of op zijn minst eerlijkheid en transparantie in de communicatie. We zouden nooit bezwaar hebben gemaakt tegen een eventuele ruil - mits ze duidelijk en correct met ons waren geweest. Wat we kregen was precies het tegenovergestelde: verhulling, oneerlijkheid en totaal gebrek aan respect voor de klant. Transparantie? Afwezig. Ethiek? Niet aanwezig. Professionalisme? Verre van acceptabel. Het Amazónia Jamor Hotel is een voorbeeld van hoe je geen hotel moet runnen. Een frustrerende, onaangename ervaring die we nooit zouden aanbevelen. Een hotel dat leunt op een viersterrenlabel, maar een service biedt die nauwelijks stand zou houden als twee sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel was erg gastvrij en bereid om te helpen. De kamers waren schoon en comfortabel, en ik begrijp niet waarom mensen klagen over geuren en vieze luchtjes - ik heb er niets van gemerkt. Het is misschien geen vijfsterrenaccommodatie, maar de prijs is er ook niet naar. Het ontbijt was heerlijk. Helaas was het weer te somber om gebruik te maken van het buitenzwembad, maar het binnenbad voldeed prima. Het enige minpuntje was dat er geen waterkoker aanwezig was. De locatie van het hotel is uitstekend!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Zeer teleurstellend 4-sterrenhotel? Onaanvaardbaar - Gebrek aan kledinghangers in de badkamer - Gebroken douchekop. Werkt niet - Beschadigd bad met enkele emaille missende plekken - Beschadigde badkamertegels en zwarte voegen (gebrek aan hygiëne) - Wastafel met zwarte voegen (gebrek aan hygiëne) - Tapijt niet schoongemaakt - huismijt - Kamer ruikt naar schimmel - Slecht geplaatste airconditioning - blaast rechtstreeks op het bed en het is onmogelijk om de kamer comfortabel te houden - Balkon met slechts één stoel en geen tafel - Ingangswand met vuile en verwaarloosde ramen - Betaling voor het verblijf en geen ontvangst van factuur - Enorme chaos tijdens het ontbijt, ondanks beschikbare ruimtes - Bed heeft een laken nodig in plaats van een dekbed. Het is zomer - Elke dag naar fruit van de vorige dag bij het ontbijt - Slecht onderhouden buitenruimte - Zwembadgebied met een oude en ineffectieve omheining Positieve aspecten: Ruimte in badkamer en kamer Hebben een balkon Flatscreen-tv Krachtige airconditioning Krachtige douche Goede parkeergelegenheid Goede locatie - dicht bij Lissabon

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik heb echt genoten van mijn vakantie!

Melden


Reisperiode: juni 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Mooi hotel, aardig personeel, warme bar/lounge met open restaurant met zeer beperkte kaart. Schitterende omgeving.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl