ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bon Repos

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Dit hotel was helaas geen doorslaand succes. De pluspunten waren het ontbijtbuffet van redelijke kwaliteit en de mooie locatie. Echter, de minpunten stapelden zich op, vooral met betrekking tot de kamers. De inrichting leek rechtstreeks uit de jaren '70 te komen, met kenmerken zoals een schrootjesplafond, bruine tegeltjes in de doucheruimte en een wasbak naast het bed in plaats van in de badkamer. De kamers waren sober ingericht en misten essentiële meubelstukken zoals nachtkastjes. De staat van de kamers was verontrustend, met afbladderende verf, vlekken op de vloerbedekking en een wc/douchedeur die niet op slot kon. Daarnaast was er weinig geluidsisolatie, waardoor geluiden van de buren duidelijk hoorbaar waren. De bedden bestonden niet uit tweepersoonsbedden, maar uit twee eenpersoonsbedden die gemakkelijk uit elkaar schoven. Deze kamers waren duidelijk toe aan een grondige modernisering en leken nauwelijks op een driesterrenaccommodatie, eerder op een éénsterrenverblijf. Opmerkelijk was het contrast tussen de kamers en de rest van het hotel, dat wel een modernere uitstraling had. Ondanks het feit dat we slechts kwamen om te slapen en te ontbijten vanwege een aanbieding, viel de ervaring toch tegen in vergelijking met de verwachtingen die je mag hebben van een hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service6

Onze ervaring in kamer 31 was echt een teleurstelling. De kamer was dringend aan renovatie toe en had een ouderwetse badkamer met een wastafel in de kamer in plaats van in de badkamer. Het lijkt erop dat korting via bonnen betekent dat je de minst mooie kamer krijgt. Het ontbijt en de bedden waren gelukkig wel prima, maar de kamer zelf verdient hooguit 2 sterren, zeker geen 3 sterren. Als je op zoek bent naar lekker eten, raad ik aan om naar de Valkenhof in Valkenburg te gaan en daar ook een kamer te boeken. We betreuren het dat we dat niet hebben gedaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service7

Onze kamer was niet nummer 31, maar een comfortabele kamer met een bad (nummer 17), ook tijdens de actie geboekt. Helaas was deze kamer ook behoorlijk ouderwets en bijzonder compact. De badkamer had een onaangename geur die zelfs na grondig doorspoelen aanhield. Het ontbijt was daarentegen uitstekend en de bedden lagen heerlijk. Noorbeek is een rustig en verlaten dorpje, maar gelukkig ligt Maastricht wel dichtbij.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service6

Wij verbleven in kamer 31 via een Kruidvatbon. Het ontbijt was redelijk goed, al was het jammer dat op het laatste moment het vleeswaren weggehaald werden. De bedden waren schoon en het uitzicht was prachtig aan de achterkant. Helaas waren er ook wat negatieve punten. Noorbeek ligt nogal afgelegen en de lift was kapot. De badkamer was niet goed schoon en vertoonde tekenen van ouderdom. Al met al, een betaalbare accommodatie maar niet echt een 3-sterren ervaring. Persoonlijk zou ik niet meer dan 20 euro per persoon per nacht betalen, en 10 euro per persoon voor het ontbijt. Een aanrader voor het diner is Herberg St. Brigida, waar je fantastisch kunt eten en vriendelijk bediend wordt, allemaal voor een goede prijs!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Afgelopen februari verbleven we in dit hotel met een voucher van een drogisterij. Hoewel de kamers wat gedateerd zijn, waren ze wel schoon en kregen we elke dag nieuwe handdoeken. Het ontbijt was uitstekend verzorgd en het diner in het restaurant was van hoge kwaliteit. Het personeel was vriendelijk en professioneel. De locatie van het hotel is ideaal voor een shopsessie in Maastricht. We zullen zeker nog eens terugkomen naar dit hotel, zelfs zonder een kortingsvoucher!





© 2007-2025 ReisChecker.nl