ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hayat Long Beach Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was ons verblijf in Long Beach in Alanya. Onze langverwachte familievakantie veranderde al op de eerste dag in een nachtmerrie vol frustratie en stress. De beloofde familiekamer voor 5 personen bleek een krappe ruimte te zijn met slechts bedden die tegen elkaar waren gepropt, verre van wat we hadden verwacht. Zelfs na bijbetaling kregen we pas een fatsoenlijke kamer, wat al direct een slechte start van de vakantie was. Maar daar bleef het niet bij. Het eten was niet alleen smakeloos en vaak koud, maar veroorzaakte ook bij meerdere gasten buikklachten. De algehele hygiëne liet te wensen over, met vuile borden en zelfs zwerfkatten rondom het eetterras. Daarnaast waren de zwembaden onveilig door gebrek aan toezicht, wat resulteerde in een akelig incident waarbij ons kind gewond raakte en we gedwongen waren naar een twijfelachtig ziekenhuis te gaan, waar we onnodig veel geld moesten betalen voor een eenvoudige behandeling. De onverschillige houding van het hotelmanagement en medisch personeel was onthutsend en we voelden ons misleid en in de steek gelaten. Het hele verblijf gaf ons het gevoel dat de focus lag op geld verdienen, in plaats van het bieden van een veilige en aangename vakantie-ervaring. Deze ervaring gaan we snel proberen te vergeten en ik raad ten zeerste af om naar Long Beach Alanya te gaan, vooral als je met kinderen reist.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze ervaring met ons verblijf in Alanya Long Beach, geboekt via TUI, was verre van wat we hadden gehoopt. Het grootste struikelblok was de overweldigende drukte en het schrijnende personeelstekort. Tijdens maaltijden was het een chaos: nauwelijks vrije tafels en wanneer je er na veel moeite eentje vond, was het vaak nog vuil van de vorige gasten. Het personeel leek te ontbreken op cruciale momenten en gaf geen effectieve hulp. Het eten liet ook te wensen over. Het gebrek aan hygiëne was merkbaar doordat voedsel dat op de grond was gevallen simpelweg teruggeplaatst werd. Het was vrijwel onmogelijk om iemand te vinden die je kon helpen bij het verkrijgen van drankjes tijdens het diner. De algemene hygiënestandaarden waren ver beneden peil: spinnenwebben in de kamer, een onfrisse uitstraling van het hotel en zelfs ontlasting in het buitenzwembad dat niet adequaat werd aangepakt. Het gebrek aan actie en zorg van het personeel rondom dit soort kwesties was ronduit teleurstellend. Het incheckproces was minimaal en het personeel leek ongeïnteresseerd en onverschillig, met een gebrek aan informatie over de faciliteiten en eetopties voor de gasten. Al met al was de ervaring verre van aangenaam en voldeed dit hotel absoluut niet aan de verwachtingen die we hadden van een 5-sterrenaccommodatie, zeker niet volgens de standaarden van TUI. Het hotel was simpelweg niet voorbereid op de grote hoeveelheid gasten en miste de basale kwaliteit en service die je mag verwachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hallo, We verbleven hier van 7 tot 15 augustus, met 1 volwassene en 2 kinderen. Deze accommodatie is enorm groot en bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door het personeel. De bagagemedewerker stond meteen voor ons klaar en bij de receptie waren ze erg vriendelijk. Het inchecken was wat chaotisch, maar ze boden ons meteen aan om eerst iets te eten en te drinken, wat erg fijn was. De eerste dag was even zoeken naar de juiste plekken en faciliteiten in het complex. Het zwembad bij het hoofdgebouw zat bomvol met handdoeken van gasten die er niet waren, maar als je door de tunnel naar het gedeelte bij de zee liep, was er genoeg ruimte en een gezellige sfeer dankzij het entertainmentteam. De activiteiten zoals voetballen, darten, schieten, shows en aquagym waren top, vooral door enthousiaste teamleden zoals Julia en Hussein. Het barpersoneel bij het zwembad was erg vriendelijk en netjes, en het fenomeen van handdoekje leggen was daar gelukkig bijna niet aanwezig. Mijn algehele indruk van dit hotel is positief, alhoewel het eten wel wat tegenviel. Bij de drukbezochte restaurants was het vaak hectisch en was het eten regelmatig koud. Drinken bestellen kon ook een uitdaging zijn. Gelukkig waren de aparte restaurants voor gasten met rode polsbandjes rustiger en was het eten daar wel warm. Afgezien van de eetervaring, was dit een goed en mooi hotel. Bedankt aan het team van Long Beach Alanya voor hun inzet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Pas op voor mogelijke omkoping van positieve reviews Bij aankomst in het hotel hoopten we op een ruime kamer met genoeg slaapplek voor ons gezin met drie jonge kinderen. In eerste instantie leek het hotel veelbelovend met diverse zwemmogelijkheden, maar al snel bleek de realiteit anders. Het eten was vaak koud en smakeloos, en het bestellen van een drankje aan de bar was een hele opgave met onprofessionele en onvriendelijke barmannen. Op een gegeven moment kregen we de kans om ons polsbandje gratis te upgraden in ruil voor een positieve beoordeling. Ook de eetervaring bij het Italiaanse a la carte restaurant was teleurstellend met snelle bediening, smakeloos eten en een haastige sfeer. Daarnaast was het geen pretje om te zien hoe de Indonesische werknemers werden uitgebuit voor een laag loon per dag. Kortom, een zeer negatieve ervaring ondanks de hoge prijs die we hebben betaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte teleurstelling! Wij zullen hier nooit meer terugkeren en het ook niet aan anderen aanbevelen. Bij aankomst kregen we verschrikkelijke kamers toegewezen, compleet met vieze badkamers vol schimmel. Na flink klagen kregen we andere kamers, maar zelfs daar was het niet veel beter. De kamer was benauwd en zonder balkon, alsof we in een vergeten hoekje van het hotel waren gestopt. De hygiëne liet te wensen over en klachten werden nauwelijks serieus genomen. Zelfs het kinderbad bleek gevaarlijk te zijn, waar ons kleintje gewond raakte. Alsof dat nog niet genoeg was, was de service belabberd en moest je overal extra voor betalen, zelfs voor simpele dingen zoals verse jus d'orange. Het eten was slecht en heeft ons zelfs ziek gemaakt. Kortom, vermijd dit hotel ten koste van alles!

Melden


Reisperiode: augustus 2013

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Het hotel was erg netjes, en zag er verzorgd uit. De faciliteiten waren top en het personeel uiterst vriendelijk.

Melden


Reisperiode: juli 2008

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Bevat foto'sHet is een echte aanrader. Het hotel heeft mij en mijn vriend overweldigd. Voor mijn twee vakantie is dit zeker geslaagd.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl